تحقق اعتبار بیش از ۷ میلیاردی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: امسال با تدابیری که اندیشیده شد امسال به طور قطع بیش از ۷ میلیارد تومان سال قبل اختصاص پیدا خواهد کرد که این میزان برای توسعه سلامت اجتماعی، هیات اندیشه ورز، مشارکت های اجتماعی، کاهش طلاق و مفاسد اجتماعی و سایر حوزه های مرتبط هزینه می شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی در جلسه شورای فرهنگی استان که صبح سه شنبه برگزار شد ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بر اساس منویات بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، اتحاد و وحدت طی گذشت حدود 4 دهه از انقلاب اسلامی دسیسه های دشمن را خنثی کرد و این رویه اکنون با فرماندهی مقام معظم رهبری تداوم دارد.
وی ادامه داد: تعامل، هم افزایی و همراهی تمامی آحاد مردم در ابعاد مختلف کشور به خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی می تواند همواره نجات بخش و موثر باشد.
حقیقی با بیان اینکه در حوزه اجتماعی اقدامات موثری صورت گرفته گفت: در این خصوص سال گذشته بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار به 12 دستگاه و ارگان فعال در ساماندهی آسیب های اجتماعی تخصیص داده شد که امسال با رایزنی های صورت گرفته و ارائه مطلوب گزارش معضلات اجتماعی استان این اعتبار به طور قطع افزایش خواهد داشت.
وی افزود: هیات اندیشه ورز متشکل از 5 متخصص و نخبه در حوزه اجتماعی تشکیل شده که وظیفه نظارت بر 12 ارگان فعال در آسیب های اجتماعی، کنترل اعتبارات و نحوه هزینه کرد بودجه و ارائه پیشنهادات کارشناسی برای تحقق اهداف را بر عهده دارند.
معاون استاندار اضافه کرد: امسال با تدابیری که اندیشیده شد امسال به طور قطع بیش از 7 میلیارد تومان سال قبل اختصاص پیدا خواهد کرد که این میزان برای توسعه سلامت اجتماعی، هیات اندیشه ورز، مشارکت های اجتماعی، کاهش طلاق و مفاسد اجتماعی و سایر حوزه های مرتبط هزینه می شود.
وی با اشاره به اینکه طی دعوتی از سوی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، معاون اجتماعی وزیر کشور در البرز حضور پیدا کرده و از نزدیک مناطق حاشیه نشین استان را مورد بررسی قرار داد گفت: در این بازدید پیشنهاد شد که البرز پایلوت اجرای طرح ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و یا کنترل طلاق قرار گیرد و سپس طرح ها در کشور اجرایی شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =