ایسنا نوشت: مشاور فرماندهی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)گفت: قدرت تکنولوژی ایران از نظر انبوه‌سازی موشک‌های پیشرفته و سلاح‌های پدافند هوایی به اندازه‌ای است که وزیر دفاع آمریکا آن را تهدیدی جهانی ‌می‌داند.

الله‌نور نوراللهی در نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم "محمد اتابه"که در مسجد جامع گوراب‌زرمیخ صومعه‌سرا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی چهارمین قدرت موشکی دنیا است. ایران پس از آمریکا، روسیه و چین قدرت چهارم موشکی دنیا به شمار می‌رود.

سردار نوراللهی به رونمایی از موشک خرمشهر در ۳۱ شهریور امسال با برد بالای دو هزار کیلومتر اشاره و تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری«شهدا مظهر قدرت ما هستند». امروز ایران از علوم فضایی، قدرت مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین برخوردار است. امروز ایران اسلامی نه تنها از قدرت انهدام هواپیمای بدون سرنشین برخوردار است بلکه دارای قدرت پیشرفته‌ترین هواپیمای بدون سرنشین جبهه مقابل ما، آر کیو۱۷۰ است که فرزندان امام و نیروی هوا فضا بدون مشکلی آن را بر باند فرودگاه می‌نشاند.

وی با بیان اینکه قدرت تکنولوژی ایران از نظر انبوه‌سازی موشک‌های پیشرفته و سلاح‌های پدافند هوایی به اندازه‌ای است که وزیر دفاع آمریکا آن را تهدیدی جهانی ‌می‌داند ابراز کرد: حدود ۵۰ پایگاه متحدان آمریکا در آماج موشک‌های ایران از ۱۱۰ پایگاه عملیاتی و سکوی آماده شلیک قرار دارند. از این رو دشمن حق دارد در هراس باشد.

این مقام نظامی کشورمان گفت: فرمانده سپاه پاسداران رسما اعلام کرد اگر رئیس جمهور آمریکا قرار است ایران را تهدید کند و سپاه را در لیست تروریسم قرار دهد باید فکری برای پایگاه‌های خود در دو هزار کیلومتر پایگاه‌های ما کند؛ زیرا ما ارتش آمریکا را هم‌ردیف با داعش اعلام می‌کنیم. عامل پیش‌برنده ایران اسلامی تفکر و روحیه جهادی، اتحاد و انسجام ملی و برخورداری از رهبری پیشرو است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =