دبیر جبهه پایداری در خراسان رضوی گفت: باید قبول کنیم که آقای ناطق نوری تغییر مبنا داده و ایشان باید بیاید شفاف مسائل اش را مطرح کند.

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره تلاش اصولگرایان برای بازگرداندن ناطق نوری به این جریان با توجه به صحبت های محمدرضا باهنر گفت: من نمی توانم در مورد اظهار نظر دیگران صحبت کنم به هر صورت آقای باهنر نظری داشته است  و خودشان باید در این باره توضیح دهند.

او ادامه داد: فعال سیاسی  آن کسی است که می خواهد در صحنه حضور داشته باشد اینکه افرادی بخواهند او را بیاورند یا نیاورند نیست.

پژمان‌فر افزود: باید قبول کنیم که آقای ناطق نوری تغییر مبنا داده و روش های ایشان تغییر کرده است؛ خیلی ها نسبت به رفتار ایشان گلایه‌مند هستند و سوال و انتقاد دارند بر این اساس  ایشان هم باید بیاید و شفاف مسائل اش را مطرح کرده و اعلام موضع کند؛ قطعا این آیه قرآن " فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ ..."  صادق خواهد بود  یعنی صحبت ها را بشنوند و اتباع احسن کنند که آیا آقای ناطق مسیر گذشته اش را دارد یا خیر؟

پیش از این محمدرضا باهنر رئیس شورای مرکزی جبهه پیروان  خط امام و رهبری درباره بازگشت ناطق نوری به جریان اصولگرایی گفت: خاستگاه ناطق نوری از اصولگرایی است و هیچگاه از اصولگرایان جدا نمی‌شود اما در جریان دولت‌های نهم و دهم دلخوری‌هایی از مجموعه نیروهای فعال اصولگرا پیدا کرد و عملا پایش را از میدان سیاست کنار کشید. بنده همواره گفته‌ام که تلاشمان این است ناطق به میدان سیاست بازگردد، برخی برای او شرط می‌گذارند که اگر برگردد باید در جناح ما قرار گیرد، ما از این شرط و شروط‌ها نداریم.( اینجا)

 

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    1 0
    اقای حاج اقا جناب ناطق نوری که الان مواضعش مشخص و روشن هست دنبال چی میگردین شمااقای ناطق نوری کاملا راهشون از شما وهمفکراتون جدا کردند.