امیر کاظمی با انتشار عکسی از فصل دوم سریال «لیسانسه‌ها» در صفحه اینستاگرامش از شروع پخش این سریال از سه روز دیگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر کاظمی بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «سه روز تا شروع فصل دوم ليسانسه‌ها، از دوشنبه ٢٩ آبان روزهاى شنبه تا پنجشنبه ساعت ٢٠:٤٥ از شبكه سه.» 


«لیسانسه‌ها» نام مجموعه‌ای تلویزیونی است که فصل اول آن از شبکه سه سیما پخش شد. سروش صحت کارگردانی و ایمان صفایی به همراه او نویسندگی این سریال را بر عهده داشتند. 
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «سه جوان لیسانسه که هر یک مشکلاتی دارند. یکی فکر مهاجرت در سر دارد و یکی دنبال تشکیل زندگی و دیگری هم دنبال مسکن. مازیار رحمتی (امیر کاظمی) در یک خانواده از هم پاشیده زندگی می‌کند، پدرش معتاد و خودش در فکر مهاجرت است که متوجه بیماری سرطانش می‌شود. حبیب نقوی (هوتن شکیبا) پسری پولدار است و علاقه‌مند به ازدواج ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود شریفیان (امیرحسین رستمی) در آستانه ازدواج، هم مقداری پول برای مسکن احتیاج دارد و جویای کار است.» نقش‌های اصلی این سریال را هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی و امیر کاظمی ایفا می‌کنند.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    0 2
    کلا بر مبنای تصادف کردن و کلانتری رفتن و تکرار مکرر یک سی صحنه ها بود و واقعا خسته کننده بود