حضورسفرای 6 کشور اروپایی و آسیایی در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس قطعی شد

«خبرجنوب» نوشت: حضور 6کشور اروپایی و آسیایی به همراه سفیران این کشورها در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز قطعی شد.

دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس با بیان این مطلب گفت: نمایندگان و سفرای کشورهای اتریش، کره جنوبی، مالزی، تاجیکستان، سوریه و اندونزی برای شرکت در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس به شیراز می آیند.
علیرضا دژبد افزود: این نمایشگاه پس از پنج سال وقفه 19 تا 22 آذرماه در شیراز برگزار می شود.
وی گفت: در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی در حوزه های هواپیمایی، هتل داری، ایرلاین ها، سامانه های رزرو آنلاین هتلی، مناطق آزاد، باشگاه ورزشهای هوایی و دریایی، مدارس غواصی، مجتمع های تفریحی، گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی و اتحادیه و شرکتهای صنایع دستی حضور خواهند داشت.
به گفته وی، همزمان با برپایی این نمایشگاه جشنواره اقوام ایران زمین و الگوسازی و رونمایی از لباس های ادوار تاریخی با معرفی جاذبه های فرهنگی ، جشنواره و پرواز نمایشی بالن های گردشگری بر گزار می شود.
دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس افزود: همچنین در کنار این نمایشگاه سه همایش مرتبط با صنعت گردشگری شامل سرمایه گذاری و برندینگ، گردشگری سلامت و گردشگری معماری برگزار خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =