ایلنا نوشت: دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: مرحوم آیت‌الله هاشمی روشی برای قضاوت فرزندانشان پیشنهاد دادند و احمدی‌نژاد با این روند مخالف بود، اما حال چه شده است که اکنون همان روش را برای چند نفر که دادگاه دارند، خواستار است.

جواد عامری با اشاره به رفتار اخیر احمدی‌نژاد یادآور شد: از برخی اقدامات آقای احمدی‌نژاد تعجب می‌کنم. او در گذشته در مصاحبه‌هایی که حتی با رسانه‌های بیگانه داشت و نقد حقوق‌بشر را در ایران مطرح می‌‌شد، تمامیت نظام را مدنظر داشت و موارد نقض حقوق‌بشر را که مربوط به آن کشور بود را عنوان می‌کرد اما اکنون خود منتقد است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: احمدی‌نژاد به جای اینکه به این فکر باشد که با تیم و دوستانش برخورد عادلانه نمی‌شود و اکنون دارد از عدالت فرار می‌کند، بیاید در جاهایی که اشکال وجود دارد برای رفع آن کمک کند نه اینکه بگوید چون در جای دیگر برخورد نشده در این زمینه هم برخوردی صورت نگیرد. متاسفانه رویه گذشته احمدی‌نژاد با رویه کنونی‌اش خیلی متفاوت است، اگرچه در آن زمان هم اشتباهاتی داشت اما کاری که او اکنون انجام می‌دهد با رویه فردی که به انقلاب علاقه‌مند است و می‌خواهد تمامیت نظام حفظ شود، مغایرت دارد.

وی درباره علت سکوت اصولگرایان در قبال احمدی‌نژاد هم تصریح کرد: اصولگرایان سکوتی نداشتند و حتی در زمان ریاست‌جمهوری او هم بیشترین انتقاد را اصولگرایان نسبت به احمدی‌نژاد داشتند و آقایان توکلی، نادران و زاکانی بار‌ها انتقاد کردند. اصولگرا‌یان نشان داده‌اند کسی رفتاری انقلابی داشت، مانع از این نمی‌شود که به او انتقاد نکنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه گذشته اصولگرایان نشان داده مصالح نظام برای آن‌ها مهم بوده و از مواضع خوب حمایت و از مواضع اشتباه انتقاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آقای احمدی‌نژاد زمانی که آمد حرف‌هایش عدالت خواهانه بود که جای دفاع داشت اما اشتباهاتی مانند خانه‌نشینی داشت که خلاف رویه ولایت بود و به آن انتقاد شد.حمایت‌هایی که احمدی‌نژاد از برخی از افراد داشت، بار‌ها مورد انتقاد اصولگرایان بود، بقیه گرو‌ه‌ها هم باید از این رفتار درس بگیرند و از یک نفر که به آن‌ها منتسب شد و اشتباهی را مرتکب شد نیایند بگویند این‌ها از سرمایه‌های نظام هستند.

وی درباره ایجاد دوقطبی از سوی احمدی‌نژاد در جامعه ابراز داشت: هر گونه دو قطبی‌سازی که مصالح نظام مدنظر نباشد، غلط است. در نظام جمهوری اسلامی تنها دوقطبی که مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی و غیرانقلابی مطرح کردند، قابل قبول است و هر دو قطبی‌ دیگری باطل است و هر کس درصدد ایجاد آن باشد خلاف مصالح نظام گام برمی‌دارد و باید رویه خود را اصلاح کند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =