فانی: دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد

ایرنا نوشت:

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان با قوت کار خود را ادامه خواهد داد، اظهار داشت: تمامی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به استخدام وزارت آموزش و پرورش در خواهند آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، علی اصغر فانی افزود: محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه نامه ای پیشنهادی به معاون اول رییس جمهوری داده بود، مبنی بر اینکه قانون متعهدین خدمت دبیری وزارت آموزش و پرورش که در اواخر دهه 60 از تصویب مجلس شورای اسلامی گذشته است؛ به موجب قانون جدیدی ملغی شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: متعاقب طرح این پیشنهاد، جلساتی با آقای دکتر نوبخت داشتم که دستاورد این جلسات نامه دوم ایشان به معاون اول رییس جمهوری مبنی بر پس گرفتن پیشنهاد قبلی خود بود.

عضو ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت: تمامی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به استخدام وزارت آموزش و پرورش در خواهند آمد و از این پس هم این روند ادامه خواهد یافت.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از نهادهای راهبردی وزارت آموزش و پرورش با بیش از 100 پردیس آموزشی در کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این دانشگاه 2 وظیفه مهم تربیت کادر آموزشی در کلیه سطوح و مقاطع آموزشی و به روز رسانی اطلاعات و توانمند سازی همکاران معلم را بر عهده دارد.

فانی گفت: بحث رتبه بندی معلمان به عنوان یکی از پیش نیازهای ارتقای جایگاه معلمان دنبال می شود و لایحه ای به این منظور تدوین شده و تا پایان سال 1393 این لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

وی افزود: اجرای همه برنامه ریزی های صورت گرفته در 'سند تحول بنیادین آموزش و پرورش' به معلمان توانمند، دلسوزو کارآمد نیاز دارد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    9 2
    آقاجون کسی رو پیدا نکردی مصاحبه کنی چرامزاحم این بیچاره می شید؟ بگذارید بخوابه گناه داره
  • معلمان حرفه ای IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    12 4
    هفتاد هشتاد هزار نفر جوون تو این دانشگاه دارن درس میخونن نکنه سرنوشت اونا مهم نیس .تعهد این دانشگاه باید سر جاش باشه . مواظب باشین وقتی دارین چیزی میگین . سوالم اینه فقط پارتی استخدام کنه خوبه ؟ یا از کنکور رتبه های برتر رو جذب کنه و چهار سال پدرشون رو تو این دانشگاه دربیاره ؟ دانشجو معلمان بسیار هم خوشحال میشن اگه آموزش وپرورش نیاز به نیرو داره ولی هرچیزی یه اصولی داره که باید رعایت بشه میتونن کنار دانشجو معلمان اونا هم به آموزش مهارت معلمی مشغول بشن. آزمون ورودی برای این دور های یکساله باید بر عدالت و تعهد پایبند باشه . وسطح علمی وشایستگی ها در درجه ی اول قرار بگیرن . کی نمیخواد از دانشگاههای معتبر آموزش وپرورش نیرو داشته باشه اونم تو مقطع های بالا مخصوصا . دکتری . ارشد و...؟