مدیر فرودگاه یاسوج گفت: اولین پرواز «تهران-یاسوج» بعد از دو ماه تعطیلی در فرودگاه یاسوج بر زمین نشست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، علی محسنیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بعد از دو ماه تعطیلی فرودگاه یاسوج که به دلیل عملیات بهسازی سطوح پروازهای فرودگاه انجام گرفته بود، اولین پرواز امروز صبح با موفقیت در فرودگاه یاسوج بر زمین نشست.

وی با بیان اینکه فرودگاه و پروازهای هوایی از مهمترین اولویت های توسعه ای در یک منطقه است، اظهارداشت: از اینکه اولین پرواز بعد از یک وقفه بیش از ۲ ماهه در فرودگاه یاسوج به زمین نشسته خوشحال بوده و به مردم کهگیلویه و بویراحمد قول می‌دهم پیگیر راه اندازی پروازهای مشهد مقدس از این فرودگاه باشیم.

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون پروازهای این فرودگاه به جز روز شنبه در طول ایام هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیمای ATR72 به مقصد تهران و بالعکس انجام می‌شود.

محسنیان با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای افزایش طول باندهای فرودگاه یاسوج، خاطرنشان کرد: با افزایش طول باند فرودگاه یاسوج به طول ۸۰۰ متر امکان نشست و برخاست هواپیماهای تا رده بدنه متوسط از جمله فوکر ۱۰۰ و ایرباس ۳۲۰ فراهم می‌شود.

وی گفت: تطویل باند فرودگاه از دو هزار و ۶۰۰ به سه هزار و چهار هزارمتر تحول بزرگ در حوزه فرودگاه یاسوج است.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: برای اجرای تطویل باند حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و امیدواریم با تکمیل نهایی این پروژه، بتوانیم پروازهای یاسوج - مشهد و بالعکس را نیز راه اندازی بکنیم.

محسنیان گفت: برنامه زمانی پروازها در شش از روز هفته بجز روز شنبه دایر بوده و درحال پیگیری برای راه اندازی پرواز در این روز نیز هستیم.

وی ساعات پرواز از تهران - یاسوج را ساعت پنج صبح عنوان و اظهار داشت: ساعت پرواز از فرودگاه یاسوج بع سمت تهران نیز ساعت هفت و ۲۰ دقیقه صبح خواهد بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =