۰ نفر
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
بی احتیاطی ۳ نفر را به کشتن داد

جانشین پلیس‌راه استان همدان گفت: در سه فقره تصادف رانندگی در روز گذشته 3 نفر از هموطنانمان جان باختند.

سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین فرماندهی پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در روز گذشته و در 3 فقره تصادف جاده ای 3 نفر در دم جان باختند.

وی گفت: در سانحه اول که ظهر روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودروی میکسر بتن و وانت‌پیکان در ورودی شهر جورقان همدان رخ داد، سرنشین وانت پیکان در دم کشته شد.

وی با اعلام اینکه عدم رعایت فاصله عرضی توسط خودروی میکسر علت بروز این حادثه بوده است، اظهار داشت: راننده وانت پیکان در این حادثه به علت بستن کمربند ایمنی دچار هیچ‌گونه حادثه‌ای نشده اما متأسفانه نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشین این خودرو علت جان باختن وی شده است.

اسماعیلی در خصوص حادثه دوم نیز گفت: ساعت 21 شب گذشته یک دستگاه خودروی پرادو در آزادراه همدان به ساوه به علت صحبت کردن راننده با سرنشین واژگون شد که در این سانحه نیز متأسفانه یک نفر فوت کرد.

جانشین فرماندهی پلیس‌راه استان همدان با اشاره به سانحه سوم، خاطرنشان کرد: در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون در یکی از جاده های فرعی شهرستان اسدآباد، راکب جوان موتورسیکلت‌ در دم جان باخت.

اسماعیلی عدم رعایت حق تقدم توسط راننده کامیون را علت حادثه آخر دیروز دانست و گفت: متأسفانه علت عمده وقوع فوت در تصادفات جاده‌ای عدم بستن کمربند ایمنی و نداشتن کلاه ایمنی است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =