رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی اصلاح طلبان می گوید هنوز تصمیمی برای ائتلاف یا عدم ائتلاف با سایر جناح ها اتخاذ نشده است.

حسین کمالی،دبیرکل حزب اسلامی کار درباره پیش بینی محمدرضا عارف که از عدم ائتلاف اصلاح طلبان با اعتدالگرایان در انتخابات سال 98 گفته بود، به خبرآنلاین گفت: در عالم سیاست همه چیز امکان پذیر است اما این مسائل باید در گفت و گوهای جمعی مطرح و تصمیم گیری شود.

کمالی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید درباره ائتلاف یا عدم ائتلاف با اعتدال‌گرایان تصمیم‌گیری کنند می‌گوید: هنوز در این خصوص تصمیمی گیری نشده است و هر تصمیم سیاسی را باید در زمان خودش گرفت. اینکه الان بخواهیم بگوییم در دو سال آینده چه تصمیمی خواهیم گرفت اظهار نظر سنجیده ای نیست.

او با بیان اینکه موقعیت دو سال آینده اصلاح طلبان هم به عملکرد آنها بستگی دارد اضافه می کند: باید ببینیم در آن زمان جامعه از عملکرد دولت، فراکسیون امید مجلس، شورای شهر و شهرداری رضایت دارد یا خیر.

کمالی می گوید: در سال 94 اصلا ائتلافی صورت نگرفت.

او در پاسخ به اینکه نام تعدادی از اصولگرایان در لیست امید قرار گرفت می گوید: فقط یکی دو نفر از اصولگرایان معتدل توسط حزب اعتدال و توسعه به لیست امید اضافه شدند که این معنای ائتلاف نمی دهد.

او در پاسخ به اینکه آیا اصلاح طلبان برای حضور در ارکان قدرت به اعتدال‌گرایان احتیاج دارند می گوید: هیچ کسی از دیگران بی نیاز نیست. اما اینکه ما در دو سال آینده چه موقعیتی خواهیم داشت را باید در آن زمان بررسی کرد. در عالم سیاست هر تصمیم سیاسی ممکن است اما این تصمیم در زمان خودش معنی پیدا می کند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =