باشگاه فرهنگی ورزشی کارگران تویسرکان امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح می شود

این ورزشگاه در زمینی به متراژ 4 هکتار احداث شده است، زیربنای ساختمان ورزشگاه 1860 متر مربع است که زیربنای سالن ورزشی آن 1350 متر مربع، ساختمان اداری 410 متر و 100 مترمربع نیز الحاقات این طرح است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باشگاه فرهنگی ورزشی کارگران تویسرکان امروز افتتاح می شود.

حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: حضور مسئولان کشوری و استانی را فرصتی مغتنم برای پیشرفت شهرستان می دانیم.

وی اظهار داشت: دستگاه های زیرمجموعه وزارت کار مشکلات و آنچه نیاز شهرستان است را به صورت مکتوب با امضا فرماندار و نماینده به وزیر ارائه خواهند داد.

فرماندار تویسرکان خاطرنشان کرد: مسائل کارگری شهرستان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و نامه ای در خصوص کارخانه هایی که مشکل دارند به وزیر داده می شود.

وی با اشاره به اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مشاغل خانگی شهرستان، گفت: این اعتبار در اختیار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

فرماندار تویسرکان با یادآوری اینکه روستای اشترمل به عنوان روستا تعاون در شهریور امسال با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار اعلام شده است، تصریح کرد: به قول مساعد مسئولان کشوری و استانی برای احداث سالن چندمنظوره در این روستا نیازمندیم.

لازم به ذکر است، تعدادی از معاونین و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز علی ربیعی را در سفر به همدان همراهی می کنند.

شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان همدان، بازدید از کارگاههای آموزشی مراکز، برگزاری جلسه شورای اداری فنی و حرفه ای استان با حضور دکتر پاک سرشت رئیس فنی و حرفه ای کشور از دیگر برنامه های این سفر است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =