قائم مقام وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی، گفت: تلاش ما در وزارت بهداشت حذف کامل دریافتهای غیر متعارف و جلوگیری از دریافت هرگونه تعرفه خارج از ابلاغ است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت؛ ايرج حريرچي در دومين جلسه هيات امناي دانشگاه علوم پزشكي ياسوج با اشاره به تاکید و عزم وزیر بهداشت برای مقابله با دریافت های غیرمتعارف تصریح كرد: با ابلاغ تعرفه هاي موجود نباید ديگر شاهد دريافت هزينه هاي خارج از تعرفه مصوب از مردم باشیم.

وي با بيان اينكه دراين زمينه روساي دانشگاه هاي علوم پزشكي بايد نظارت كاملي داشته و به صورت مرتب عملكرد خود را ارائه دهند، يادآور شد: توسعه فضاهاي فيزيكي در دانشگاه علوم پزشكي اولويت اين وزارت خانه نيست، بلكه مسئله اصلي و مورد تاكيد حل مشكلات مردم در حوزه سلامت است.

حريرچي با قابل تقدير خواندن عملكرد دانشگاه علوم پزشكي ياسوج در اجراي طرح تحول نظام سلامت، فرآيندهاي ابلاغي در اين طرح را نسبت به گذشته پيچيده تر عنوان كرد و اظهار داشت: پزشكان متخصص باید در هر ساعت، 8 بيمار را ويزيت كنند و براي اجراي درست اين مهم ،روساي دانشگاه ها بايد به صورت مرتب بررسي و نظارت كامل بر اجراي آن داشته باشند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    7 1
    توی شهرما 800 تا رورکورد داریم