اعتمادآنلاین نوشت: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تاکید کرد: شکایت کتبی آقای احسان بداغی خبرنگار روزنامه ایران از نادر قاضی پور بدلیل ضرب و شتم دوباره مطرح شده است اما هیات نظارت و ریاست این هیات آقای دکتر پزشکیان اعلام کرده‌اند با توجه به مذاکراتی که به صورت حضوری با این خبرنگار داشته اند و او هم اعلام رضایت کرده؛ دیگر شکایت بعد از رضایت منتفی می شود.

صحبت های سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در حالی مطرح می شود که خود بداغی خبرنگار ایران که تابستان سال 95 مورد ضرب و شتم نماینده ارومیه قرار گرفته بود تاکید می کند که در درخواست کتبی اعلام کرده‌ام که رضایت من به شرطی است که قاضی پور به صورت رسمی عذرخواهی کند.

اما جمالی نوبندگانی در ادامه درباره این درخواست کتبی توضیح می دهد: چند جلسه قبل هم این موضوع دوباره به دلیل نامه کتبی که آقای بداغی ارسال کرده بود در این باره در جلسه هیات نظارت صحبت شد و اعضای جلسه معتقدند که ایشان در صحبت‌هایی که با پزشکیان داشته اند رضایت خود را شفاهی اعلام کرده بودند.

البته جمالی نوبندگانی در ادامه تاکید می کند که خودش در جلسه پزشکیان و بداغی حضور نداشته و در جریان مذاکرات نیست و نمی تواند قضاوت کند.

احسان بداغی خبرنگار روزنامه ایران هم در توضیحاتی که در این مورد ارائه می‌کند، می‌گوید: من تاکید کردم که در صورتی رضایت خواهم داد که قاضی پور به خاطر جایگاه صنفی خبرنگاران و فعالان رسانه ای از من عذرخواهی کند. البته این موضوع را علاوه بر اینکه در جلسه ای با خود شخص دکتر پزشکیان نایب رییس مجلس مطرح کرده ام پس از آن هم به صورت کتبی اعلام کردم.

بداغی درباره نظر هیات نظارت و تاکید آنها بر رضایت شفاهی او می گوید: اینکه گفته شده من شفاهی اعلام رضایت کرده ام، باید این را پرسید که اصلا مگر زمانی که پرونده ای پیگیری می شود، صحبت های شفاهی ملاک است. من به صورت کتبی اعلام نظر کرده‌ام که آقای قاضی پور باید دو عذرخواهی از من انجام دهد اول به دلیل ضرب و شتم و دوم به دلیل اینکه رفتارها و اقدامات نادرستی را به من نسبت داده است.

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =