سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده و با هماهنگی شهردار و اعضای شورای شهر قرار است به صورت هفتگی در محلات محروم و کم برخوردار شهر حاضر شده و پذیرای پیشنهادات و مطالبات اهالی باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حبیب فتحی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پل داروپخش اظهار کرد: ما در گام اول و در محل احداث پل داروپخش حاضر شدیم و از نزدیک با مراحل احداث این پل در یکی از مناطق محروم اردبیل آشنا شدیم.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف برخی شایعات پروژه های عمرانی و فعالیت های خدماتی شهرداری در همه مناطق توزیع شده و در یک تعامل مثبت و سازنده بین شورا و شهرداری تلاش بر این است تا گام های مثبتی را در توسعه و عمران شهری برداریم.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه ما با بازدید از پل داروپخش و در جریان قرار گرفتن روند توسعه و پیشرفت آن سعی کردیم استارت بازدید و حضور در مناطق محروم را بزنیم اضافه کرد: بنا به پیشنهادی که شهردار اردبیل به شورای شهر داشته اند و تاکید اعضای شورای شهر بر اولویت قرار دادن مطالبات مردم در راس کارها قرار است هر هفته پنجشنبه ها اعضای شورای شهر در یکی از محلات شهر حاضر شده تا از نزدیک در جریان خواسته های مردم قرار گیرند.

فتحی گفت: ما این حضور در محلات را از مناطق محروم آغاز کردیم و امیدواریم در آستانه تصویب بودجه سال آینده بتوانیم به مطالبات به حق مردم پاسخی منطقی دهیم.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر در مقطع بودجه نویسی و بودجه ریزی سال آینده قرار دارند و تلاش می کنیم تا بودجه سال آینده را براساس مطالبات و نیازهای مردم در مناطق مختلف به شکل عملیاتی هدفگذاری و برنامه ریزی کنیم تا ظرف چهار سال بتوانیم در هدفگذاری خود بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی های شهری را مرتفع کنیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =