فروزان رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی و افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در برنامه زنده مجله والیبال رادیو ورزش در مورد اتفاقات دیدار شهرداری ارومیه و پیکان و آرای صادره سازمان لیگ با یکدیگر به مشاجره پرداختند .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، صبح امروز در برنامه زنده رادیویی مجله والیبال رادیو ورزش کریم فروزان رئیس هیات والیبال استان و محمود افشاردوست دبیر فدراسیون در مورد اتفاقات دیدار شهرداری ارومیه و پیکان و آرای صادره سازمان لیگ به مشاجره پرداختند.

طبق قانون نتیجه باخت فنی ارومیه است

افشاردوست ابتدا با اعلام اینکه طبق آنچه در آئین نامه سازمان لیگ آمده، تیمی که زمین بازی را ترک می کند باید ۳ بر صفر بازنده اعلام شود.
وی افزود: مردم ارومیه علاقمند به والیبال و هواداران دوست داشتنی این رشته هستند ولی پرتاب پیچ و سکه به زمین در این بازی وجود داشته و باید جریمه ای بابت این اتفاق صادر می شد.
دبیر فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: اگر رایی مشکل دارد تیم‌ها می توانند به آن اعتراض کنند ولی عدم حضور در زمین بازی با سایپا رفتار مناسبی نیست.
افشاردوست: هیچ جای اعتراضی به رفتار تماشاگران وجود ندارد زیرا مستندات کافی در این زمینه وجود دارد.

تیم پیکان باعث جنجال بازی و تحریک تماشاگران شد ولی به این موضوع رسیگی نشد

کریم فروزان رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی هم با اشاره به اینکه شما همیشه حامی تیم‌های تهرانی هستید و آرای شما همواره علیه تیم‌های شهرستانی است گفت: در صحنه جنجالی بازی، بازیکنان پیکان به سمت داور حمله و روند بازی را ۱۵ دقیقه متوقف و تماشاگران را تحریک کردند درحالی که در آن صحنه بازیکنان ارومیه‌ای هیچ اعتراضی نداشتند و در نهایت داور بصورت نقض قانون رای‌اش را تغییر می دهد ضمن اینکه همه این اتفاقات بصورت فیلم در اختیار کمیته انضباطی قرار داده شده است پس بهتر است بجای دیدن موضوعات حاشیه‌ای، اصل موضوع دیده شود.
وی افزود: ما به زیربنای تصمیمات کمیته انضباطی اعتراض داریم که چرا بجای اجرای صریح آئین نامه، همواره تحلف صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: متاسفانه اگر قرار است مصوبات اجرا شود، سازمان لیگ این مصوبات را اجرا نمی کند و درباره چرایی آن به این صحبت بسنده می کند که از بیرون عده ای مانع اجرای مصوبات می شود.

خروج از زمین راه اعتراض به داوری نیست

افشاردوست سپس گفت: رئیس هیات والیبال آذربایجان‌غربی موضوع رفتار تماشاگران را قبول دارد و بحث رایی است که در مورد نتیجه صادر شده و ایشان می خواهد در بین هواداران والیبال جایگاهی برای خود بدست بیاورد.
وی افزود: مرجع رسیدگی کننده می تواند به اشتباهات داور رسیدگی کند نه اینکه تیم از زمین بازی خارج شود.

فدراسیون همواره به نفع تهرانی‌ها تصمیم می گیرد

فروزان هم گفت: متاسفانه ایشان (افشاردوست) همواره حامی تیم‌های تهرانی است و همواره علیه تیم های شهرستانی رای صادر می کنند.
وی اضافه کرد: من در آن بازی در سالن و در بین تماشاگران حضور داشتم.
رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: متاسفانه مدت هاست بجای رسیدگی به اعتراضات تیم های شهرستانی، این اعتراضات مختومه می شود و هیچ وقت به آن بصورت دقیق رسیدگی نمی شود.
وی افزود: من رفتار تماشاگران و تیم شهرداری را تایید نمی کند ولی من برای اولین بار در ۴ سال گذشته که برای اولین بار به این وضعیت ورود کرده ام، علت و ریشه یابی این قضایا صورت بگیرد و کمیته انضباطی به اصل موضوع رسیدگی کند.

شایان ذکر است بعد از جنجال های دیدار شهرداری ارومیه و پیکان و حکم سنگین کمیته انضباطی، تیم شهرداری دیروز از حضور در دیدار مقابل سایپا امتناع کرد و سازمان لیگ نیز حکم به باخت فنی برای نماینده ارومیه داده است درحالی که طبق قانون این اتفاق می تواند منجر به کنار گذاشتن این تیم از لیگ شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =