مبارزه و پیشگیری برنامه جدی استان البرز در مبارزه با موادمخدر و رفع آسیب های اجتماعی خواهد بود

استاندارالبرز در دیدار قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: برای مبارزه جدی با آسیب های اجتماعی،برنامه های اشتغالزایی را تقویت می کنیم.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، «دکترمحمدعلی نجفی» صبح یکشنبه در دیدار "سردار مویدی" قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور،با ابراز خرسندی از این نشست،ضمن اشاره به برنامه های پیش رو در مبارزه با مواد مخدر گفت: در روزهای نخست حضور در استان، شورای هماهنگی موارد مخدر استان تشکیل و وظایف و تکالیف اعضای شورای مبارزه با موادمخدر نیز مشخص شد.
وی همچنین با اشاره به نرخ بالای 20 درصد بیکاری در استان و ارتباط آن با آسیب های اجتماعی افزود: برنامه های مختلفی را برای برون رفت از وضعیت موجود پیش بینی و اجرایی خواهیم کرد.
دکتر نجفی افزود: اعتقاد داریم با بهبود وضعیت اشتغال، آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابد.
استاندارالبرز با اشاره به پیگیری ها برای ایجاد مرکز ماده 16 در استان گفت: با همکاری و علاقمندی مسئولان انتظامی و کمک و مساعدت ملی، این مرکز باید در استان راه اندازی شود.
دکتر نجفی افزود: حرکت های ماندگار و جدی درحوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در البرز تقویت می شود.
در ادامه این دیدار قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور نیز گزارشی از برنامه های اولویت دار در این بخش داشت.
وی ضمن اشاره به به برنامه های پیش رو در مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه دو موضوع اقتصاد مقاومتی و مبارزه با آسیب های اجتماعی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، گفت: گزارش شفاف توفیقات دولت در رابطه با بهبود وضعیت آسیب های اجتماعی به محضر مقام معظم رهبری ارایه شده است و انتظار می رود این دغدغه در کشور به جد پیگیری و دنبال شود.
سردار مویدی افزود: در این زمینه همکاری های مشترکی با آموزش و پرورش، سازمان ورزش و جوانان و بهزیستی با محوریت آگاهی بخشی به جامعه صورت گرفته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =