حزب اتحاد ملت ایران فعالیت خود را در بوشهر آغاز کرد

ستاد حزب اتحاد ملت ایران استان بوشهر با برگزاری یک نشست رسانه‌ای فعالیت خود را در بوشهر آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سید میثم موسوی‌نژاد عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ما با این حمایت اعلام می کنیم که از پشتبانی اصلاح طلبان در سال ۹۲ از حسن روحانی پشیمان نبوده و علی‌رغم وجود برخی مشکلات این حمایت را کار درستی داشته و ادامه خواهیم داد.


عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران بیان کرد: از جمله دستاوردهای ارزشمند این دولت بازگشت عقلانیت در سیاست خارجه، مذاکرات هسته‌ای و برنامه‌ریزی داخلی با احیاء مدیریت برنامه‌ریزی می‌توان اشاره کرد.


موسوی‌نژاد با بیان اینکه برخی فعالیت‌های اقتصادی خوبی نیز در این دولت انجام شده است، خاطرنشان کرد: افتتاح فاز ۱۸ و ۱۹ عسلویه که مدت‌ها متوقف شده بود از جمله فعالیت‌های اقتصادی این دولت بود که می‌توان در شکوفایی اشتغال و افزایش درآمد کشور موثر باشد.

وی تصریح کرد: انتخاب روحانی توسط این حزب برای حمایت به دلیل این است که احساس می شود هر دولتی در یک دوره چهار ساله نمی تواند برنامه ها به نتیجه برسد.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولت در دو سال ابتدایی و تا قبل از پیروزی در مذاکرات تنها بدنبال حل مسائل و مشکلاتی بود که در دولت قبل به وجود آمده بود و برای اجرای برنامه‌هایش نیاز به فرصت دارد و تغییرات شدید مدیریتی موجب می‌شود خیلی از برنامه‌ها اجرا نشود.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران بیان کرد: اکنون دولت در یک شرایط نابرابری به دلیل تلاش سازمان یافته رسانه ملی بر کتمان بسیاری از دستاوردهای دولت است.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: یکی از دستاوردهای این دولت که در غیبت رسانه‌ها ظرفیت خوبی به وجود آورده رسانه‌ها و فضای مجازی است که توسط خود مردم هدایت می شود.

وی بیان کرد: خود دولت نیز در این مظلومیت مقصر است چرا که تیم رسانه‌ای در شان رایی که مردم دادند انتخاب نکرد.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران گفت: حزب اتحاد کاملا با ستاد مرکزی حسن روحانی هماهنگ است و می‌تواند سریع‌تر و چابک‌تر تبلیغات را به خوبی انجام دهد.

وی در خصوص حضور جهانگیری به‌عنوان یکی از رقبای حسن روحانی در رقابت انتخابات بیان کرد: هر فردی در این جامعه حق اینکه خود را در معرض انتخاب قرار دهد دارد و جهانگیری نیز از این قائله مستثنی نیست اما اینکه تا پیش از روز رای گیری چه تصمیمی بگیرد نا مشخص است.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران عنوان کرد: حضور جهانگیری موجب این می‌شود که بخشی از حملات جدی دولت که بسیار شعاری و بی‌محتوا است را پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه حتما در مناظره‌ها حمله به دولت وجود خواهد داشت، بیان کرد: روحانی نشان داده که مرد مناظره است و علی‌رغم گفته‌های صداو سیما، دولت ضعیف نیست و با قدرت وارد مناظره‌ها و رقابت انتخابات شده است.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =