هدفون بی‌سیم گوگل خوب است، آن‌هم فقط برای دارندگان گوشی پیکسل

هدفون بی سیم گوگل / Pixel Buds سرانجام به قیمت 159 دلار عرضه شد تا کارشناسان بتوانند از نزدیک نظر خود را بگویند.

به گزارش خبرآنلاین، هدفون سَبُکِ گوگل، در محیط‌های بدون نویز نسبتا راحت و به خوبی صدا را به گوش کاربر منتقل می‌کند. طراحی کیس شارژر به خوبی جمع و جور است و هنگام حرکت کاربر را اذیت نمی‌‎کند. همچنین کنترل لمسی هدفون از طریق گوگل اسیستانت می‌تواند دسترسی آسان را فراهم آورد.

در کنار این مزیت‌ها باید بگوییم قابلیت ترجمه هم زمان فقط برای دارندگان گوشی پیکسل ممکن شده است و دارندگان سایر گوشی‌ها نمی‌توانند از این قابلیت در هدفون بی سیم گوگل بهره ببرند. همچنین طراحی هدفون برای محیط‌های نویزدار خوب نبوده و صدای اطراف شنیده می‌شود. در ضمن جفت سازی بلوتوث دشوار است و برخی اوقات به راحتی سینک نمی‌شود.

دارندگان گوشی پیکسل، قابلیت بیشتری برای استفاده از هدفون بی سیم گوگل دارند که سایر گوشی‌ها نمی‌توانند از این ویژگی‌ها بهره‌مند شوند.

دیوید کارنوی، نویسنده سی‌نِت، امتیاز دیزاین را 7.0 داده است، به قابلیت‌های تعریف شده 8.0 امتیاز، به صدا  7.0 امتیاز و به ارزش خرید 6.0 امتیاز از 10 داده است.

پیکسل بادز گوگل به قیمت 159 دلار تا 5 ساعت عمر دارد و اگر داخل کیس شارژر قرار گیرد تا 24 ساعت هم می‌توان از آن استفاده کرد. فناوری شارژ سریع موجب شده است تا با 10 دقیقه شارژ، یک ساعت بتوان از این هدفون استفاده مجدد کرد.

به عنوان مثال برای سازگار کردن با گلکسی اس 8 پلاس، بلوتوث گوشی به صورت خودکار آن را نشناخت و هرچند روی ورق نوشته شده است که با داشتن 10 درصد شارژ می توان هدفون را pair کرد اما چنین اتفاقی نیفتاد.

همان طوری که گفته شد در باشگاه، اداره و خانه به خوبی جواب می‌دهد اما در محیط پرسروصدا مانند خیابان‌های نیویورک خوب نیست و بهتر است روی هدفون بی سیم اپل حساب باز کرد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =