«دنیس گرین» در مقاله‌ای در بیزینس اینسایدر از تجربه تلخ 1 ماهه خود با آیفون ایکس (آیفون 10) گفت که سرانجام باعث شده است دست به فروش این گوشی زیبا زده، تا آیفون 8 بخرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، بزرگ‌ترین مشکلی که دنیس ذکر می‌کند{لینک}، لزوم بکارگیری هر دو دست هنگام کار با آیفون ایکس است که باعث می‌شود تا در مواقع غیر ضروری هم کاربر مجبور به استفاده از دو دست شود. قرار گرفتن در شرایطی مانند پشت فرمان بودن برای دیدن نقشه و ... این مشکل را دوچندان می‌کند. دنیس برای نشان دادن بخش قابل استفاده از یک دست تصویر زیر را کشیده است و می‌گوید داخل خط قرمز قابلیت استفاده از یک دست را دارد اما برای استفاده از ناحیه بیرون از خط قرمز باید از دست دوم بهره  گرفت.

وی از ناسازگار بودن فناوری چهره‌شناس اپل می‌گوید که گاه و بی‌گاه وی را اذیت کرده و با تلاش مجدد، مجبور به باز کردن قفل گوشی شده است.

همچنین کروم روشن سطح فلزی گوشی به راحتی خش بر می‌دارد و اگر کاربر از کاور استفاده نکند، قطعا گوشی از لحاظ فیزیکی دچار خراشیدگی می‌شود.

دنیس دلیل دیگر را قیمت نجومی می‌داند که برای چنین گوشی‌ای پرداخت می‌شود که با جیب بسیاری از کاربران هم‌خوانی ندارد و خریدار هم خیال می‌کند این گوشی باید توقع‌های او را در هر صورت برآورده کند، که در نهایت چنین چیزی رخ نمی‌دهد.

فهرست سایر مشکلاتی که دنیس در این یک ماه با آیفون ایکس داشته به شرح زیر است:

به دلیل وجود شکاف و شکستگی ذاتی اسکرین در بالای گوشی / Notch نمی‌توان با یک دست نوتیفیکیشن‌ها را باز کرده و دید.

کاربر «آیفون‌باز» مجبور به تغییر رفتار خود با گوشی هنگام استفاده سنتی است. کاربری که با آیفون‌های قبلی کار کرده، حالا باید روش استفاده از گوشی را تغییر دهد و این نکته‌ای است که خطای طراحی محسوب می‌شود.

بدترین حالت زمانی است که قصد استفاده از آیکون‌های بالای گوشی را دارید و با بالا بردن دست، احساس می‌کنید گوشی گران قیمت شما در حال افتادن است!

ترس از افتادن گوشی و هزینه 549 دلار تعمیر همیشه همراه آیفون ایکسی‌ها است که به مرور استرس را در زندگی زیاد می‌کند.

بسیاری از کاربران با ورود آیفون ایکس احساسی مشابه داشته و می‌گفتند تغییر ناگهانی در اپل رخ داده و استفاده از گوشی را سخت کرده است اما بعدا با آن انس گرفته و عاشقش شدند. اما ظاهرا چنین اتفاقی برای آیفون ایکس نیفتاده است و با گذشت زمان نفرت بیشتر شده است.

دیدن کاربران با آیفون قدیمی که به راحتی از تاچ آی دی بدون عیب و نقص آن استفاده می‌کنند باعث حسادت دارندگان آیفون ایکس شده که احساس ضرر می‌کنند. دنیس می‌گوید دیدن یکی از دوستان با آیفون 8 هم باعث شد تا به او که به راحتی گوشی خود را مدیریت و کنترل می‌کرد؛ حسودی کنم.

در پایان دنیس نتیجه گرفت که آیفون ایکس برای او کار نمی‌کند و از آن بدش آمده است و به همین دلیل گوشی زیبای خود را می‌فروشد تا آیفون 8 بخرد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    12 18
    فناوري بسياري از ماها را در چنبره خود گرفته است و فكر مي كنيم راه فراري نداريم
    • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
      31 3
      یعنی از نظر شما فن‌اوری فقط در گوشی آیفون ایکس خلاصه شده؟اجازه بدید خدمتتون بگم گوشی تلفن صرفا یک گجت هست و گرچه ابزارهایی رو برای دسترسی به فن‌آوری فراهم می‌کنه اما برابر دونستن یک گوشی مصرفی با فن‌آوری اشتباه هست. حتی اجازه بدید پا رو از این فراتر بزارم و خدمت شما بگم برخلاف اینکه عامه مردم از دید فنی و فن‌آورانه به این گوشی‌ها نگاه می‌کنن، اما شرکت‌های بازرگانی، افراد فعال در بازارهای سرمایه و سرمایه‌داران و ثروتمندان اونها رو ابزاری برای بیرون کشیدن پول از جیب طبقه متوسط و فقیر می‌دونن. به همین دلیل هست که افرادی که پولشون رو به جای خرید محصولات اپل صرف خرید سهام شرکت اپل کردند امروزه میلیونر یا نیمه میلیونر شدن، اما اپل‌بازها هنوز تو صف خرید این محصولات می‌شینن.
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    41 2
    اشکال نداره چون برای کاربر ایرانیش فقط جنبه پز دادنش مهمه
  • هاشم IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    12 1
    کاربر ایرانی میخواهد بگوید من پولدارم. بقیه اش مهم نیست