۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
داره میراث فرهنگی حمیدیه افتتاح شد

پس از سالها پیگیری دوستداران میراث فرهنگی سرانجام اداره میراث فرهنگی شهرستان حمیدیه با حمایت فرماندار و مدیر کل میراث فرهنگی برپا شد.

به گزارش خبرآنلاین، در آئین افتتاح اداره میراث فرهنگی حمیدیه که با حضور مسئولان محلی شهرستان حمیدیه و مدیر کل میراث فرهنگی برپا شد، حسن بهداد به عنوان رئیس این اداره منصوب شد.

بهداد در حاشیه مراسم افتتاح به خبرنگار خبرآنلاین گفت: شهرستان حمیدیه دارای جاذبه های تاریخی مادی و معنوی فراوانی است و لزوم راه اندازی یک اداره برای شهرستان محسوس بود.

وی افزود: وجود محوطه های باستانی، آثار تاریخی، سد های تاریخی بر رود کرخه؛ مقبره شهدای گمبوعه، قصر حمیدیه، محوطه های طبیعی و گلزارها و بسیاری جاذبه های دیگر ازجمله محورهای مهمی هستند که باید در برنامه ریزی برای ثبت و احیای آنها کوشید.

رئیس میراث فرهنگی حمیدیه اظهار کرد: از همکاری فرماندار شهرستان حمیدیه برای حمایت های جدی ایشان و همکاری مدیر کل میراث فرهنگی برای راه اندازی این اداره تشکر می کنم و امیدوارم با مشارکت همه کسانی که دغدغه ی میراث این شهرستان را دارند بتوانیم گاه های مثبتی برای اعتلای میراث این شهرستان برداریم. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =