هوندای ژاپن به جای رونمایی از خودروی خودران، قصد دارد در شوی لاس وگاس / CES 2018 چهار ربات مفهومی، مجهز به نسل جدید هوش مصنوعی را با قابلیت‌های متفاوت به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرآنلاین، نسل جدید موسوم به 3E Robotics شامل 4 دستگاه هوشمند با ظاهری بسیار زیبا است که هر کدام با وظیفه‌ای خاص ساخته شده و هوندا معتقد است با این 4 ماشین، زندگی ما بهتر می‌شود.

اولین ماشین 3E-A18 نام دارد که یک همدم کامپیوتری بوده و قادر به پاسخ به احساسات انسانی کاربر از طریق چهره متفاوت خود است. چهره ربات در حالات مختلف بر اساس واکنش انسان تغییر می‌کند. این ربات شبیه ربات Toyota Kirobo Mini است، رباتی که روی دست انسان جاسازی شده و در طول روز همراه انسان است و اینک در ژاپن فروخته می‌شود.

ربات بعدی 3E-B18B نام دارد که نوعی صندلی متحرک محسوب شده و هم در داخل و هم بیرون از خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که ربات 3E-A18 همراه آن است.

دو ربات بعدی، نوعی ماشین خودران محسوب شده که مدل 3E-C18 مدل باری بوده و برای حمل اقلام خانگی مورد استفاده قرار گرفته و مدل 3E-D18 نیز حالت عمومی‌تر دارد و مشاغل مختلف می‌توانند از این چهارچرخ خودران استفاده‌های متفاوتی داشته باشند.

جزییات بیشتر از این محصولات رباتیک در نهم ژانویه 2018 و در طول برگزاری نمایشگاه سالانه محصولات الکترونیکی لاس وگاس / CES 2018 ارائه خواهد شد.

 هوندا معتقد است از بازیابی یک فاجعه، تا تفریح و یادگیری را می‌توان در جامعه جدید رباتیک و هوش مصنوعی با سری جدید از محصولات 3E تعریف کرد.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =