استیضاح شهردار نیاز به دو سوم رای اعضا دارد

ایرنا نوشت:نماینده مردم کرج با بیان اینکه استیضاح شهردار به دو سوم رای اعضا نیاز دارد، گفت: آنهایی کار را به بحران می کشانند سلب عضویت می کنیم.

کولیوند تاکید کرد: شورای حل اختلاف استان البرز که مرجع رسیدگی به اختلافات شوراهاست، مطمئنا به آنهایی که برخلاف منویات و خواست و منافع مردم حرکت کنند، برخورد می کند و افرادی را ممکن است سلب عضویت کند.
وی تصریح کرد: ما محکم ایستاده ایم و اگر کار به جای بحران بکشد، به شورای حل اختلاف استان می کشانیم و آنها را سلب عضویت می کنیم ، ما شوخی با هیچ کس نداریم.
کولیوند گفت: توصیه من این است که باید همراهی کنند تا شهردار فردیس ابلاغ اش دریافت کند و با منطق کارشان را جلو ببرند و شهردارشان را کمک کنند.
وی ادامه داد: اگر شهردار در آینده خودش گفت نمی توانم یا توان آن ندارم، در این صورت یک مسیر دیگری است، ولی اینکه شما طرف را بیاورید به وزارت کشور معرفی کنید، با آبرویش بازی کنید، بعد بگویید شما را نمی خواهیم، اصلا چنین چیزی ممکن نیست.
وی افزود: ما جلوی زیاده خواهی های آنها را می گیریم، قانون ورود شورا در انتصابات را ممنوع کرده است، البته مشورت اشکالی ندارد.
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای خاطرنشان کرد: من خودم محکم ایستاده ام و به آنها (اعضای شورای فردیس ) هم گفته ام کاری کردید که آینده سیاسی خودتان نابود شده است.
منوچهر غفاری پیش از انتخاب به عنوان شهردار فردیس، مسئولیت شهرداری منطقه 10 کرج و مدیریت یکی را از بخش های عمرانی شهرداری این کلانشهر را عهده دار بوده است.
منطقه 10 شهرداری کرج تا قبل از استقلال فردیس به بخشی از این منطقه خدمات دهی می کرد.
با این حال مردم شهر فردیس در انتظار تعیین تکلیف مدیریت شهر و تلاش مسئولان برای زدودن محرومیت از سیمای آن هستند.
فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج قرار دارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =