تقدیر از فعالین قرآنی شرکت گاز استان لرستان

طی مراسمی با حضور رئیس هیات مدیره ، مدیر عامل و حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آبادی معاونت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از فعالین قرآنی شرکت گاز استان لرستان تقدیر به عمل آمد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین طاهری در سخنانی با اتکا به احادیث و روایات به اهمیت قرآن و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی جامعه اسلامی پرداخت .


مهندس امجدی پور رئیس هیات مدیره شرکت گاز استان لرستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از کارکنان شرکت گاز استان لرستان به سبب حضور خوب و پرشور در برنامه های قرآنی برای آنها آرزوی توفیق نمود .

گفتنی ست: این شرکت طی سالهای اخیر توانسته با برگزاری کلاسها و مسابقات قرآنی برای کارکنان و فرزندان کارکنان فرهنگ قرآنی را توسعه دهد .


بر این اساس در سال 1394 افزایش بیش از 30 درصدی شرکت کنندگان اتفاق افتاد و در سال 1395 نیز افزایش بیش از 50 درصدی شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی بوقوع پیوست .


لازم به ذکر است: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته از سوی دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران شرکت گاز استان لرستان جزو شرکتهای برتر قرار گرفت و مورد تقدیر معاونت محترم وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =