تسنیم نوشت: در هفته‌های اخیر با توجه به کشت زمین فولادشهر و درخواست باشگاه ذوب آهن برای برگزاری دیدارهای خود در نقش جهان کش و قوس‌هایی میان ۲ باشگاه برای رقم قرارداد هر بازی صورت گرفته بود که با وساطت استاندار اصفهان این مسئله مرتفع شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان میان 2 باشگاه لیگ برتری سپاهان و ذوب‌آهن برای انتقال دیدارهای خانگی تیم فوتبال ذوب‌آهن به نقش‌جهان، با صحبت‌های استاندار اصفهان با مدیریت 2 باشگاه و مدیریت کارخانه‌ ذوب‌آهن و فولاد مسائل ایجاد شده میان 2 باشگاه مرتفع شد و قرار بر این شد تا دیدارهای خانگی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نقش‌جهان برگزار شود.

سایت باشگاه ذوب‌آهن پیامی را از سوی مدیران این باشگاه و سعید آذری مدیرعامل باشگاه منتشر کرده است که متن این پیام به شرح زیر است:

ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای دکتر زرگرپور استاندار فرهیخته، محبوب و ورزش دوست استان اصفهان و همچنین تقدیر و تشکر از درایت جناب آقای دکتر سبحانی مدیرعامل مدبر مجتمع صنعتی فولاد مبارکه سپاهان، اعلام نمود که مسابقه هفته دهم تیم فوتبال ذوب‌آهن در برابر تیم فوتبال صدر نشین پارس جنوبی جم، در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

در این پیام همچنین از تلاش‌های جناب آقای جهانگیر وکیلی مدیریت حراست مجتمع صنعتی فولاد مبارکه سپاهان تقدیر شده است.

بر اساس تصمیم‌های گرفته شده و توافق‌های صورت گرفته دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و پارس جنوبی جم در هفته دهم لیگ برتر روز جمعه ساعت 18 در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =