هنرمندان سفیران پیشگیری از اعتیاد می شوند/اولین دانشگاه پاک در کشور معرفی شد

استاندار البرز در جمع هنرمندان ملی در کرج، قهرمانان، ورزشکاران و هنرمندان را سفیران پیشگیری از اعتیاد خواند و دانشگاه پاک در امر پیشگیری از اعتیاد جوانان در محیط فرهنگی معرفی کرد و گفت: امروز دیگر برخوردهای امنیتی جوابگو نیست و باید برای پیشگیری از اعتیاد با ظرفیت هنرمندان وارد میدان عمل شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، ظهر دوشنبه در اولین کارگاه آموزشی "پیشگیری از اعتیاد ویژه سفیران پیشگیری" که با حضور جمعی از هنرمندان کشور و مسئولان در مشکین دشت فردیس برگزار شد، در جمع سفیران پیشگیری از اعتیاد گفت: امروز قاچاق برای همه ملل دنیا مشکل ایجاد کرده است و ده ها میلیارد دلار ترنول مالی برای مافیای قاچاق مواد مخدر به همراه دارد.
وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت هنرمندان برای پیشگیری از آثار سو اعتیاد افزود: امروز دیگر برخوردهای امنیتی پاسخگوی شیوع مواد مخدر نیست باید از بستر امور فرهنگی به ریشه کنی این بلای خانمان سوز برآمد.
استاندار البرز گفت: هنرمندان با جاذبه های هنری که دارند می توانند پیام رسانان و سفیران اصلی پیشگیری از اعتیاد باشند.
*اولین دانشگاه پاک در پیشگیری اعتیاد معرفی شد
وی در ادامه با اشاره به اهمیت دانشگاه محیط زیست در استان افزود: این مرکز علمی و تحقیقاتی ملی بعنوان اولین دانشگاه پاک کشور در فردیس، مامور هدایت جوانان برای فرهنگسازی پیشگیری از اعتیاد معرفی می شود.
وی افزود: این دانشگاه در حرکتی ملی ضمن رسالت حفاظت محیط زیست اثر بخش در هدایت جوانان خواهد بود.
در این مراسم جمعی از هنرمندان بعنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد مامور شدند تا رسالت امر پیشگیری را در این حوزه ایفا کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =