پس از برگزاری کنسرت «آواز پارسی» طی چهار شب در مرداد در تالار وزارت کشور، شهرام و حافظ ناظری این بار در شهریور به کاخ نیاوران می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت «آواز پارسی» شهرام ناظری و حافظ ناظری، براساس اشعار حماسی شاهنامه فردوسی که مرداد ماه طی چهار شب در سالن وزارت کشور برگزار شد؛ در شهريور برای سومین بار تمدید می‌شود.

از نکات پروژه جديد «آواز پارسی»، می‌توان به اولین اجرای حافظ ناظری به تنهایی و بدون همراهی پدرش در قسمت اول برنامه اشاره كرد. در قسمت‌های دیگر این کنسرت، داستان «ضحاک» توسط پدر و پسر، به نوعی متفاوت و با لحنی حماسی به اجرا درمى‌آيد.

کنسرت «آواز پارسی» ناظری‌ها، براساس آهنگسازی بر روی اشعار شاهنامه و با هدف حفظ آواز ایرانی به دور از الحان عربى ابتدا قرار بود برای ادای دین به شاعر نامدار ایرانی فردوسی، اولین گام خود را از شهر قوچان در استان خراسان رضوی بردارد، که بنا به دلایلی با حواشی بسیار لغو شد.

در اجرای «آواز پارسی» در تالار وزارت کشور، با وجود هماهنگی‌های انجام شده متاسفانه مراسم امضای آلبوم «ناگفته» با حضور حافظ ناظری به دلایل نامشخصی کنسل شد. به همین دليل ناظری‌ها محل برگزاری کنسرت شهریور را از سالن وزارت کشور به کاخ نیاوران تغییر داده‌اند و برای اجراهای تمدیدی این کنسرت، برنامه ویژه‌ای برای مراسم امضا و ديدار با مخاطبان بعد از اتمام اجرا در نظر گرفته‌اند.

سومین تمديد کنسرت «آواز پارسی» شهرام ناظری و حافظ ناظری، نهم و دهم شهریور، در کاخ نياوران تهران برگزار خواهد شد.

57242

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =