هدفون بی سیم اپل بهتر است یا گوگل پیکسل بادز؟

هدفون 159 دلاری گوگل به نام Pixel Buds در پاسخ به ایرپادز اپل رونمایی شد تا با دستورات صوتی ویژه کاربر اندرویدی را برای خرید تشویق کند.

 

به گزارش خبرآنلاین، روی گوشی سمت راستِ این هدفون، کنترل لمسی تعبیه شده و با زدن روی آن می‌توان موسیقی را اجرا یا متوقف کرد. همچنین میزان صدا را کم و زیاد کرد و با فشار به مدت طولانی‌تر می توان گوگل اسیستانت را به خدمت گرفت.

هدفون پیکسل بادز تا 5 ساعت عمر باتری داشته و کیس آن نیز 4 ساعت جواب می دهد.

هدفون گوگل بادز مانند ایرپادز به طور کامل داخل گوش نمی‌چسبد و آویزان نمی‌شود و به دلیل داشتن طناب مخصوص که به پشت گردن می‌افتد، امکان افتادن هنگام دویدن را به صفر می‌رساند.

این هدفون با سایر سخت افزار گوگل سازگاری دارد و با گوگل هوم، پیکسل فون و ... به راحتی کار می‌کند.

از طریق پیکسل بادز و البته گوگل اسیستانت می‌توان نوتیفیکیشن‌ها را با صدای بلند داشت، پیامک‌ها را چک کرده و ارسال کرد. با اندروید N و بالاتر به راحتی سازگاری پیدا می‌کند و مترجم گوگل را نیز می‌توان به خدمت گرفت. (فقط برای زبان های محدود)

تنها نکته مایوس کننده اینکه کیفیت صدا درجه یک نیست! در مقایسه باید کیفیت صدای ایرپادز را ستود که واقعا درجه یک بوده و صدای دلخواه را به کاربر می‌دهد و با دستور صوتی سیری می‌توان میزان صدا را کم و زیاد کرد.

در مجموع می‌توان گفت پیکسل بادزِ گوگل، هوشمند‌تر از ایرپادز اپل است اما کیفیت هدفون اپل بالاتر از پیکسل بادز است. نکته بعدی اینکه ایرپادز برای آیفون و پیکسل پادز هم برای گوشی‌های اندرویدی تعریف شده و بنابراین دستورات صوتی گوگل اسیستانت روی آیفون جواب نمی‌دهد و سیری هم روی گوشی‌های اندرویدی محلی از اعراب ندارد اما اهنگ گوش کردن و پاسخ به تلفن در هر دو حالت روی گوشی‌های متفاوت جواب می‌دهد.

نوامبر این هدفون راهی بازار می‌شود.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =