شنبه 25 آذر 1396
چهارشنبه 19 مهر 1396 - 10:42:13 چاپ

شما نظر دهید/ آیا فصل دوم سریال «شهرزاد» را موفق ارزیابی می‌کنید؟

فرهنگ > سینما - فصل دوم سریال «شهرزاد» به پایان رسید، آن را در مقایسه با فصل اول این سریال چطور ارزیابی می‌کنید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل دوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی روز دوشنبه به پایان رسید. فصل دوم «شهرزاد» دربردارنده مسایل گوناگونی بود و با نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان روبه رو شد.

حال با توجه به پایان این فصل از سریال، نظرات خود را در قالب پاسخ به سوالات زیر بیان کنید:

حذف شخصیت بزرگ‌آقا در روند داستان فصل دوم چقدر تاثیر داشت؟

روایت قصه این فصل مورد پسندتان بوده است یا نه؟

بازی بازیگران نسبت به فصل اول دچار افت شده بود یا پیشرفت؟

به طور کلی فصل دوم را موفق‌تر، همتراز و یا ضعیف‌تر از فصل اول می‌دانید.

شما می‌توانید نظرات خود را دراین‌باره در بخش کامنت‌های همین خبر برای ما ارسال کنید.

58243

157 دیدگاه
  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 10:48:25
    پاسخ
    194 19

    نبود بزرگ آقا یک خسران بود. کیفیت فیلمنامه افت کرد.کارگردانی هم سوتی زیاد داشت. در مجموع قسمت اول جالبتر بود

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 18:26:59
      87 14

      آقای فتحی عادت داره بزنه همه شخصیتهای محوری و کلیدی سریالهاش رو نفله کنه میترسم اخرش فقط اصغری دربدر و میترا بمونن و اکرم و آپرویز ضمنا کلا همه عاشق هم هستن شهرزاد و فرهاد قباد و شهرزاد شیرین و قباد صابر و شیرین هاشم و بلقیس اصغری و میترا نصرت و شربت شاپور و ثریا و ...

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 20:54:17
      57 5

      سریال کم کم داره به سمت گیشه و تجاری شدن حرکت میکنه ،ماجراهای تو در تو و بی ربط که هیچ نقشی در ماجرای اصلی و فصل اول نداشت ، . بهتر بود با یکی دو قسمت دیگه فیلمنامه را خاتمه میدادند فصل سوم احتمالا با کمبود داستان مواجه میشه،

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:16:10
      20 13

      از همه بهتر ماس مالی کردن کشتن حشمت توسط اصغری در به در بود که نتونسته بودن توجیحش کنن گفتن ی نفر شبیه اون حشمتو کشته.این دیگه آخرش بوداااااا.بودا بودااا نبودااا؟

    • بی نام
      پنجشنبه 20 مهر 1396 - 07:13:33
      22 1

      یک نکته خنده دار دیگه نقش فالگوش ایستادنهای اکرم در 95 درصد ماجراهای سریال بود یعنی اگر اکرم رو از پشت در بردارند کارگردان و نویسنده دیگه نمیدونن چی کار باید بکنن و چی سر هم کنن این موضوع نشونه بیسوادی و بی اطلاعی نویسنده از وضعیت و ساختار خانه ها و منازل اعیانی در ایران قدیم داره اصلا امکان نداشته یک کلفت اینجوری راحت به دم و دستگاه اصلی خونه راه داشته باشه و پشت همه درها مشغول شنود باشه و هیچ کس هم نفهمه

    • عبدالله
      پنجشنبه 20 مهر 1396 - 09:03:20
      1 58

      الان پی می برید به سریالهای فاخری همچون معمای شاه که بی جهت مورد انتقاد قرار گرفت که البته معلوم بود چرا عده ای از موفقیت آن سریال برانگیخته شده بودند

  • بابک
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 10:50:28
    پاسخ
    157 11

    نه اصلا جذابیت فصل 1 رونداشت

    • علی
      پنجشنبه 20 مهر 1396 - 08:35:41
      24 5

      حالا فصل یکش خیلی جذابیت داشت؟؟

    • بی نام
      پنجشنبه 20 مهر 1396 - 09:39:28
      10 5

      اهداف کلی این سریالهای ابکی تنها مفابله با خرم سلطان و سریالهای چرت ترکیه ایی هستش و کپی برداری از همین سریالهای تجاری ودیگر هیچ

  • علی
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 10:51:45
    پاسخ
    135 12

    کاملا بی هدف ، فاقد از هر نوع جذابیت یک خودزنی کامل بود همه خاطرات خوب سری فصل اول رو نابود کرد

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 10:58:26
    پاسخ
    73 15

    قصه نسبت به فصل اول خیلی باز بود و بصورت کامل به شخصیت بازیگران جدید نپرداخت و بعضی جاها سرته قضیه ارو جمع کرد. اما بازیگران جدید خیلی خوب بازی کردند بخصوص خانم نونهالی و آقای کیانیان که تا حدودی جای خالی بزرگ آقا رو پر کردند.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:00:19
    پاسخ
    75 10

    به نظرم فصل اولش بهتر بود ، فصل دوم هم قشنگ بود ولی خیلی کوتاه بود

  • یاس
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:03:17
    پاسخ
    58 5

    به نظر من اصلا نتونسته بود موفقیت و جذابیت فصل اول رو تکرار کنه. انگار دنبال وصله پینه عواملی بود که باعث موفقیت فصل قبلی شده که متاسفانه با توجه به نخنما شدن اون موضوعات و بعضاً غیر منطقی بودن رویدادها نتونسته موفق باشه.

  • ستیز
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:04:16
    پاسخ
    56 5

    بستگی به فصل سوم دارد ، اگر به زمان انقلاب کشیده شود و آن روح کلاسیک بودن فیلم گرفته شود به نظر بنده شکسته بدی خواهد بود و من به عنوان بدترین سریال یاد خواهم کرد...اما راجع به خود فصل دو به نحوی در برابر فصل یک صفر هم حساب نمیشد داستان دارای گره خاصی نبود فراز و فرود کافی برخوردار نبود .

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:04:46
    پاسخ
    80 3

    سری دوم بیشتر اکرم بود تا شهرزاد و اون کشش فصل یک رو نداشت شاید برای همینم زود تموم شد و بررسی بکنن اشکال سینمای ما همینه فیلمنامه کامل از قبل نوشته نمیشه به مرور مینویسن و عوض میکنن در طی مسیر.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:05:15
    پاسخ
    60 10

    نكته منفي فصل دوم آلوده شدن داستان به فضاي سياسي زمان دكتر مصدق بود و در كل نسبت به فصل اول داراي افت بود

  • عرشیا
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:06:23
    پاسخ
    66 5

    در مقایسه با سری اول یک پسرفت چشمگیر بود ،قصه علنا کم داشت ،بازیها بخصوص نقشهای مکمل ضعیف بودند،شخصیت پردازی بویژه در مورد شاپور و بلقیس گنگ و الکن بود ولی با همه این نقایص در مقایسه با فجایعی که سیمای میلی نشان میدهد واقعا یک موهبت بود....................

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:11:30
    پاسخ
    192 60

    فصل اول داستانش بهتر بود.اما شاهکار بازی خانم نونهالی و آقای کیانیان و خانم پناهی ها سطح کارو در حد خیلی مطلوبی حفظ کرده بود.

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:59:46
      66 9

      بازی ها اصلا در حد شاهکار نبود. شاهکار کلمه ای هست که نمیشه به بازی با هر کیفیتی نسبت داد.

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:44:58
      20 3

      خیلی جالب است من نظرم منفی بود چاپ نکردید. قبل از همه هم نظر دادم

    • پرستو
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:55:43
      46 6

      موافقم. اگه رویا نونهالی و رضا کیانیان نبودن فصل دوم اصلا زیبا نمیشد. و همینطور آتنه فقیه نصیری که با وجود بیماری سختی که داره واقعا هنرمندانه بازی کرد.

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 14:58:14
      35 14

      خوب و بد سلیقه ای است. مهم اینه که شهرزاد دوشنبه ها جزو خانواده ما شده حتی اگه گاهی خیلی دوستش نداشته باشیم. دلمون براش تنگ میشه.

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:19:01
      11 40

      بازی و شخصیت امیر جعفری، درست مثل هومن سیدی تو عاشقانه، نقطه قوت این فصل بود. بقیه در حد معمولی و البته ضعیف تر از فصل اول.

  • مهرداد
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:13:15
    پاسخ
    122 15

    در فصل دوم، داستان این سریال در عرض گسترش پیدا کرد ولی در طول، پیشرفتی نداشت.شاید برای ادامه داستان لازم بود،هنوز نمیدونیم

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 14:39:08
      10 14

      اینی که گفتی یعنی چه؟

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:03:41
      10 23

      همیشه اثر یک استاد ارزش دیدن رو داره....

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 21:06:48
      7 1

      گسترش در عرض شاید امدن و رفتن یکسری شخصیت ها مثل شربت ،صابر ،ثریا ،ووووو بود که هیچ نقش کلیدی در داستان نداشتند و امدن و رفتشان تاثیر در ماجرای اصلی داستان نداشت فقط تعداد قسمت فصل دوم را افزایش داد

  • حمید
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:16:24
    پاسخ
    47 3

    به نظر من روایت قصه این فصل بسیار پراکندگی داشت و اصلا جذابیت فصل اول رو برای بیننده نداشتاز نظر من. بازی بازیگران از جمله شخصیت شهرزاد و فرهاد و بخصوص دیالوگ های دو نفرشون بسیار تصنعی بود و نه تنها جذابیتی نداشت و بلکه بیشتر آدم رو نسبت به دنبال کردن موضوع دلسرد می کرد. در مجموع اگر به فصل اول نمره 20 بدهیم، من به فصل 2 در بهترین حالت فقط نمره قبولی میدم.با کمال احترام به تمام عوامل این سریال.

  • یاسر
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:21:03
    پاسخ
    19 15

    به طور کلی از سریالهای تلویزیون خیلی بهتر بوده.هر چند روند فیلمنامه و شخصیت پردازی نسبت به فصل اول ضعیفتره.کاش اینگونه سریالها فقط تو یه اپیزود ساخته شه تا خاطره اش واسه همیشه بمونه.سابقه نشون داده اپیزودهای بعدی همیشه ضعیفتره

  • همکارتون
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:23:55
    پاسخ
    28 4

    خیلی بی درو پیکره

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:26:23
    پاسخ
    48 3

    من که نصفه ولش کردیم.هر قسمتش یکی عاشق یکی میشد یا یکیو میکشتند شخصیت فرهاد و شهرزادم تو اون 9قسمتی که دیدم کاملا نجسب بودن حیف فصل یک که قدرتمند زیبا بود قسمت های آذر و فرهاد یا بزرک اقا که خیلی عالی بودن با اومدن بازیگرای جدید اصلا جبران نشد الانم که فهمیدم که تموم شده فصل دوم دیدم که کار خوبی کردم ولش کردم والا ما منتظر شروع شدن داستان بودیم الان تموم شد

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:31:56
    پاسخ
    12 15

    مگر فیلم" تنها در خانه "است که مرتب دو و سه آن را می سازید؟

    • نقش‌جهان
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 18:03:08
      14 14

      شمانبین

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:33:09
    پاسخ
    33 7

    افتضاح بود هیچ اول و اخر نداشت بسیار کلیشه ای حیف واقعا حیف کاش همان فصل اول باقی می ماند

  • الما
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:35:10
    پاسخ
    20 3

    به نظرم به هیچ وجه به زیبایی فسل اولش نبود و نمیتونیمم بگیم که موفق‌بود ولی بد نبود

    • ابوالفضل
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 21:32:03
      14 1

      به نظر منم فسل اولش بهتر بود

  • مریم
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:35:39
    پاسخ
    41 3

    من نمی دانم دلیل این که ایشان می گن اقای کیانیان سطح کار را حفظ کرده بود چیست واقعا فصل دو افت قابل توجهی کرده بود به چند دلیل اول ریتم داستان فوق العاده کند بود من قسمت یک را دیدم تا پنج ندیدم داستان پیش نرفته بود. دوم شخصیت پردازیها بخصوص شهرزاد افتضاح بود. متاسفانه هیچکس جای خالی اقای نصریان را پرنکرده بود.شخصیت های فرعی که فصل پیش مردند. مثل اذر و سرگرد شخصیتهای فرعی این فصل اصلا جایشان را پرنکردند.در واقع اسم این سریال را باید می گذاشتند .اکرم چون همه اتفاقات زیر سرش بود .و اغراق در شخصیتش بود.

  • سهیل
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:39:48
    پاسخ
    30 2

    فصل دوم رسما هیچ اتفاقی نیافتاد و یه سریال کاملا معمولی بود.

  • نسیم
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:40:18
    پاسخ
    22 12

    افتضاح.واقعا متاسفم اینهمه هزینه مملکت رو بابت ساخت این سریال گزاشتن همو فصل یک کافی بود ولی متاسفانه فصل دوم اصلا جذابیتی نداشت و دلیل دنبال کردن سریال از طرف مردم این بود که بدونن بالاخره چی میشه. فصل دوم خیلی مبهم به پایان رسید . الان دقیقا با اخر فصل یک چه فرقی کرده. انگار رسیدیم جای اول. هیچ چیز به نتیجه نرسید در این فصل. اصلا اگه ساخته نمیشد هم ببینده چیزی رو از دست نمیداد. متاسفم وافعا. کلا ما سر کاریم. خدارو شکر یه قسمت هم نخریدم و دانلود کردم. حیف پول بدی سی دی بخری بعد نتونی جلو بزنی سی دی رو

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:40:21
    پاسخ
    21 3

    کشش سری اول را نداشت. خیلی از مسائل هم ناگفته باقی ماند تا احتمالا فصل سوم توزیع بشه و مردم دنبال داستان باشند. در کل افت کیفی داشت به نظرم.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:43:41
    پاسخ
    18 15

    از فصل اول بدتر بود.هر چند فصل اول هم آش دهن سوزی نبود

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:43:54
    پاسخ
    35 3

    بنظرمن وخانواده که افتش قابل توجه بود .من که خودم نصفه نیمه دیدم،برخلاف فصل اول که اوایلش را دوبار می دیدم، کل داستان این بود که قباد دنبال شهرزاد بود، اینم می گفت نه، ما هم اصلا مهر مادری در شهرزاد ندیدیم.داستان های حاشیه های زیاد ولوسی داشت،که هیچکدام به سرانجام نرسید .اقای فتحی یکم فکر نکرده بود،راز ورمز های سریال را به طرق مختلف آشکار کند . همه جیزها را اکرم پست در اطاق وایمیستاد می فهید.البته من چون خوشم نیامد کامل ندیدم شاید صحنه های خوبم داشته است.

  • مهدی
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:45:07
    پاسخ
    9 19

    فصل دوم حکم تونلی رو داره که بین فصل یک و سه زده شده ، تو فصل دو شخصیتهای جدید معرفی شدن تا توی فصل سه به شکل جدی وارد داستان بشن و همین باعث شد از جذابیت سریال برای مخاطب عام کم بشه ولی این به معنای ضعیف بودن فصل دو نیست و کیفیت کار جز در موارد محدودی مثل گریم بعضی شخصیتها حفظ شده و باید منتظر فصل سه نشست

    • بی نام
      پنجشنبه 20 مهر 1396 - 01:48:45
      11 0

      الان شما مخاطب خاص تشریف دارید؟

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:45:59
    پاسخ
    37 2

    اون جلسات فرهاد خیلی خسته کننده و روند کندی داشت و بیخودی بود یا لااقل منظور خوب رسونده نشد

    • بی نام
      پنجشنبه 20 مهر 1396 - 09:39:09
      10 0

      واقعااااا . حوصله سر بر بود اون بخشها

  • سعید
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:57:39
    پاسخ
    15 7

    وقتی شما این سریالو با تولیدات تلویزیون مقایسه میکنید صدالبته که از هرلحاظ قابل تحسین است ولی درمقایسه با سری اول خودش ،ضعیفتر بود،خداکنه کیفیت آن در سری سوم فدای کمیت و این که فقط جهت درآمد بیشتر چیزی تولید کنیم نشه.

    • بی نام
      پنجشنبه 20 مهر 1396 - 02:36:58
      4 6

      تولیدات تلوزیون مثلا کدوما؟مختار؟زیرتیغ؟پایتخت؟نرگس؟

    • علی
      یکشنبه 23 مهر 1396 - 08:25:49
      0 0

      همشون , هم مختار هم پایتخت که اصلا افتضاحه

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 11:59:32
    پاسخ
    22 1

    بخش دوم چندان جالب نبود بنابراین از اواسط داستان دیگه تهیه نکردم اشتیاقی برای دیدنش برخلاف قسمت اول نداشتم

  • صبا
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:00:23
    پاسخ
    17 1

    به نظر من فصل اول و دوم بسیاری از نقش های کلیدی را کشتند و حذف کردند و این باعث شد داستان فصل دوم پختگی لازم را نداشته باشد. فصل اول جون دارتر از فصل دوم بود. فرهاد در فصل دوم نقش پررنگی نداشت فقط یک عاشق پیشه بود که قربون صدقه زنش می رفت بازی های خانم نونهالی و آقای شهاب حسینی خوب بود. می شود حدس زد در فصل سوم یا هاشم می میره یا فرهاد

  • هادی
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:03:54
    پاسخ
    21 2

    ضعف های فیلم نامه کاملا آشکار بود داستان به جای تمرکز بر تم اصلی موضوع که سه ضلع مثلث فرهاد؛ قباد و شهرزاد بود، به حاشیه رفته بود روی موضوعات حاشیه ای تمرکز کرده بود عملا قهرمان داستان یعنی شهرزاد در این فصل در حاشیه بود و فقط به عنوان اینکه یه جوری در هر صحنه ای باشه، طراحی شده بود ضعف های دیگه هم بود که نیازمند نوشتن مفصل تر است

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:48:36
      10 2

      خبر فوري خبر فوري سريال شهرزاد به سريال اكرم تغيير نام داد . ببخشيد سيزده بدر هم كه نيست ولي دروغ بود و فقط در جهت نمايش باري به هر جهت بودن شخصيتها در فصل دوم بود

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:04:30
    پاسخ
    20 2

    حتی فصل اول این سریال هم خیلی کش داده شد سریالی با این داستان و مضمون باید در همان فصل اول تمام می شد تا مثل آثار قبلی آقای فتحی در خاطره ها باقی می موند. فصل دوم بدون حضور آقای نصیریان و خط داستانی نه چندان جذاب واقعا تو ذوق زد و موجب ریزش مخاطب شد.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:12:30
    پاسخ
    25 1

    متاسفانه ما هنوز نمی تونیم مثل سریالهای موفق خارجی ، سری های مختلف سریالهامون رو در اوج نگه داریم. ماجرای سریالهای ما اینه سری اول عالی، دوم خیلی خوب، سوم بدک نیست،چهارم افتضاح، پنجم بابا تو رو به جون هرکی دوست داری نساز

  • پوريا
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:13:16
    پاسخ
    8 12

    سلام تو اين وانفساي بي سريالي كه فقط اب مي بندن به كاراشون،سريال شهرزاد دو يك سروگردن از همه بالاتر بود اما در مقايسه با فصل يك خيلي شلخته و درهم بود كه اگه اقاي كيانيان خانم نونهالي نبودن كه سريال از نظر مخاطب رو هوا بود،ول در پايان نظرم سريال شهرزاد رو موفق ميدونم ول فصل اول خيلي برتر بود خسته نباشيد به همه عوامل شهرزاد

  • حمید آریا
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:15:39
    پاسخ
    21 3

    وقتی فصل دوم سریالی ساخته می شود اگر جذاب تر از فصل اول نباشد باعث ریزش مخاطب خواهد شد.که در خصوص این سریال چنین بود.داستان حرکت بجلو نداشت .داستان عاشق و معشوقی که بهم رسیده اندفرهاد و شهرزاد جذاببیتی نداشت. کشتارهای وسیع و خونسردانه جایی در فرهنگ ایران ندارد و مربوط به فیلمهای گانگستری آمریکایی است و بد آموزی نیز دارد. ربودن شیرین توسط یک نامحرم ومدتی زندگی مشترک این انسان سراپا خلاف بااو درقرهنگ ما جایی ندارد و عمه او نمی توانست با آن برخورد عادی نماید.قسمت آخر فیلم هیچ چیزی به سرانجام نرسید.

  • فرهاد
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:16:51
    پاسخ
    62 76

    بسیار سریال عالی و متفاوتیه. سوژه های تکراری طلاق و اعتیاد و کلاه برداری و اینا نبود. بازی ها عالی لوکیشنها عالی و داستان پر کشش

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:21:07
    پاسخ
    67 30

    فصل اول خیلی خوب شروع شد ولی زیاد خوب تموم نشد. فصل دوم بر عکس بود زیاد جذاب شروع نشد ولی در ادامه خیلی قشنگ تر شد و واقعیتهای اجتماعی زمان روایت داستان رو به جذابیت زیادی به تصویر کشید.

  • بدون نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:21:56
    پاسخ
    88 51

    بد بود

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 16:53:26
      9 1

      فرمودن بازی تاج و تخت هم فراز و فرود داشته. عجب اعتماد به نفسی

  • سارا
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:25:20
    پاسخ
    73 16

    موضوع درام فیلم به جنایی تبدیل شد و هیجان بیشتری نسبت به قبل داشت اما ایرانی ها به درام عاشقانه علاقه بیشتری دارن بازی درخشان رضا کیانیان و رویا نونهالی خیلی تاثیر مثبت داشت اما حیف که خانم نونهالی بازیشون تموم شد.

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:47:38
      19 2

      اتفاقا من خودم عاشق درام جنایی ام ولی فوق العاده صحنه های جناییش بدون جذابیت بود. نحوه کشف همه چیز هم خیلی سرسری بود اکرم وایمی ایستاد پشت در همه چیز را کشف می کرد

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:21:01
      16 10

      اتفاقا من اينجور فكر نميكنم قصه و شخصيتهاي بي رمق فصل دوم را همين موضوع جنائي و كارآگاه بازي و أمير جعفري نجات داد .

  • امیر
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:27:16
    پاسخ
    120 17

    مرگ بزرگ آقا ضربه هولناکی بود به پیکره سریال. فکر نمی‌کنم به این زودی بتونه کمر راست کنه

  • نصف‌جهان
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:29:37
    پاسخ
    5 13

    یه کم دیر وبعداز چندقسمت مخاطبو درگیرداستان کرد.سیرخوبی گرفت داستان وبازیکنای جدید وخوب مانند رضاکیانیان وامیرجعفری توی داستان جاافتادن وکارکترجالب خودشونوپیداکردن. شهرزاددربدترین حالت هم ارزش دیدن داره.

    • نقش‌جهان
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 18:07:31
      3 0

      ببخشید بازیگر نه بازیکن لطفن اصلاح‌کن خبرجون

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:33:34
    پاسخ
    9 4

    من فقط قسمت اولش رو که رایگان بود دیدم.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:35:18
    پاسخ
    23 1

    تو قسمت هاي مختلف فصل اول تو ديالوگ هايي كه بين شهرزاد و بزرگ آقا گفته ميشد چند بار وقتي شهرزاد از بزرگ آقا پرسيد چرا منو انتخاب كرديد بزرگ آقا گفت يه چيزايي هست كه اگه بدوني حق رو به من ميديتو سكانس پاياني هم بزرگ آقا وقتي داشت ميمرد به نصرت گفت من همه چيزو ميدونستم اما يه جاشو نخونده بودي تو فصل دوم همش منتظر اين بوديم كه اين رازها برملا بشن اما انگار كلا داستان رو عوض كردن

  • علیرضا
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:39:08
    پاسخ
    26 6

    این فصل بد بود بدتر از اون هم خبر ساخت فصل سوم هست تهیه کنندگان سریال فقط به جیب خودشون فکر میکنند و احترام به شعور مخاطب هم که دیگه کشک کاش شهرزاد همون فصل اول پرونده اش بسته میشد تا یه خاطره خوب ازش میموند

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:41:59
    پاسخ
    12 5

    خیلی بد؛ کاش نصرت حذف بشه

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:42:57
    پاسخ
    15 6

    سكانس پاياني فصل اول با دوم اصلا قابل مقايسه نيست. تو سكانس پاياني فصل اول اتفاقات و ديالوگ ها باعث شد سوال هايي براي مخاطب پيش بياد كه مشتاق شروع فصل دوم باشه اما سكانس پاياني فصل دو واقعا چيز جالبي نداشت كه مهاطب رو مشتاق كنه و به همين خاطر خيلي بي ربط يه صحنه از فصل سه رو گذاشتن آخر فصل دو در حالي كه ميتونستن به عنوان تيزر فصل سه جداگانه پخش كنن ولي در كل از سريالايي كه امروزه از صدا و سيما پخش ميشه خيلي بهتره

    • بی نام
      پنجشنبه 20 مهر 1396 - 02:40:54
      3 2

      اتفاقا سریال نوار زرد که الان از تلوزیون پخش میشه خیلی از این جذابتره

  • فرامرز
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:43:09
    پاسخ
    11 1

    ذاستان دچار یک چندگانگی گردیده است بحث مسایل سیاسی با محوریت حذب توده و جریانت آزادی دکتر مصدق و داستانهای عاطفی و جناحی سریال همانند یک کلاف سردرگم گردیده است فلذا ببیننده تا میخواد چارچوب بررسی سزیال را در ذهن خود تشکیل دهد ناگهان وارد حواشی و تغییر سناریو در قسمت های بعدی میشود

  • محمد
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:43:11
    پاسخ
    7 4

    نسبت به فصل اول ، کنشها و اتفاقات کمتر شده بود ولی با آمدن خانم نونهالی و آقای کیانیان باز هم سریال ارزش دیدن داشت و به خصوص قسمتهای آخر آن جذاب تر شده بود .

  • زهرا
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:49:00
    پاسخ
    18 1

    در مقایسه با فصل اول ،گیرا و جذاب نبود. اصلا موضوع مشخصی نداشت.

  • ایمان
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:51:15
    پاسخ
    9 11

    بله، موفق بود

  • رضا
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:53:18
    پاسخ
    10 4

    خیر

  • اهل منطق
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:53:26
    پاسخ
    7 1

    یه مقدار روال داستان کند شد در فصل اول لحظات هیجان اور بودند اما فصل دو اندکی کسل کننده بود تعدادی پرسوناژ یهو از داستان کنار رفتند ولی بازی خوب اقای کیانیان و خانم نونهالی ارزش این فصل را رویهمر فته حفظ کرد

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:54:06
    پاسخ
    21 3

    داستان این فصل متاسفانه بسیار آبکی نوشته شده. بسیاری از شخصیتهای تازه وارد خوب شخصیت پردازی نشدند غیر از شاپور. جاذبه فیلم خیلی کم شده طوری که آدم دوست دارد خیلی از صحنه را اگر می توانست بزند جلو. بازی فرهاد و زن شاپور بد. فیلم در بیشتر فصلهای فصل دو دور مثلث عشقی چرخیده و چیز بیشتری برای عرضه نداشته در حالی که فصل اول فیلم شخصیت پردازی قوی داشت و سناریو کلی داستان فرعی داشت. اما در این فصل داستانهای فرعی اصلا در نیامده. نوع کارگردانی بعضی از پلانهای که پسر حسن فتحی در آن بازی می کند آنقدر بزرگنمایی الکی دارد که آدم خیال می کند حسن فتحی فقط می خواسته داستان را جوری بنویسد که نقش پسرش پررنگ باشد و از او قهرمان بسازد. در کل فصل دوم به نظر من خیلی افت کرده و اصلا قابل قیاس با فصل اول نیست.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:54:17
    پاسخ
    15 20

    منم سوال دارم جدی سریال شهرزاد دیدن داره؟ جون خودتون پای فیلم ایرانی میشنید؟

  • مهدی
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:57:19
    پاسخ
    13 1

    قطعا نسبت به فصل اول افت داشت ، اما بازم از بیشتر سریالهای که از تلویزیون پخش میشه و شده کیفیت بالاتری داشت.مشکل اینکه جایگزینی که برای بزرگ آقااستاد نصیریان در فصل دوم سریال در نظر گرفته شده بود یعنی رویا نونهالیقمر و دشمنان مافیایی که رضا کیانیان سردمدارشون بود که داستانهای مافیایی رو در سریال پیش ببرند ، عملا جذابیت خاصی نداشتند.یا مثلا امیر جعفری با اینکه بازیگر فوق العاده ایه و حتی تو این سریال هم عالی بازی کرده ، اما قصه نتونست اونو بخوبی جایگزین جمشید هاشم پور فصل اول بکنه.اتفاق خاصی تو فصل دوم رخ نداد که مخاطب رو درگیر کنه.فقط انگار چند سالی از زندگی شهرزاد روایت شد تا پیش زمینه ای باشه برای فصل بعد که احتمالا فصل اخر باشه و اتفاقات اصلی سریال در اون میفته.

  • سيد
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:58:54
    پاسخ
    11 1

    قهرمان دوم سريال بعد از بزرگ آقا عمه خانوم بود .... حالا در فصل سوم بايد قهرمان جديدي را رو كنند........

  • مهدی
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:59:35
    پاسخ
    11 1

    اینم بگم که همه بازیها در سطح خیلی خوبیه ، اما قطعا در فصل دوم مهدی سلطانی سروستانیهاشم خان فوق العاده بود و بعد ایشان شهاب حسینی و پریناز ایزیار از بقیه بنظر من بودند.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:09:35
    پاسخ
    6 2

    فصل دوم کاراکترای زیادی داشت و در نهایت پرداختن به همین کاراکترها باعث شد جذابیت اصلی سریال که داستان شهرزاد و قباد بود کمرنگ بشه.

  • عماد
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:14:09
    پاسخ
    5 2

    طبيعي است كه نبايد انتظار داشت شيريني و جذابيت فصل اول را داشته باشد چون سريال در گذر زمان سير ميكند وشخصيتها و داستان بايد عوض شود والا مخاطب خسته ميشود همه چيز تكراري مشود مثل سريالهاي تركي، از طرف ديگر ظرفيت جايگزين شدن افراد و حذف شدن شخصيتها سير تكاملي داستان است و اين نقطه قوت سريال است و نه ضعف، هر آن بايد انتظار چالش جديدي را داشت و جذابيت داستان به اين است همچنين يادمان باشد اين سريال در بستر تاريخي معاصر طرح ريزي شده هر چند گويايي از واقعيات فعلي هم هست مثل مافيا و دسته بندي و غيره واين ظرافتها دور از چشم بيننده نيست لذا كاري عالي و فصل ٢ رو به رشد است و موفقيت آميز

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:17:46
    پاسخ
    20 34

    عالی بود.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:18:40
    پاسخ
    15 4

    سازندگان سريال بزرگ آقا رو آخر فصل يك از قصه خارج كردن و در آخر فصل دوم عمه بلقيس با بازي رويا نونهالي كه تنها نقطه قوت فصل دوم شده بود هر چند در برخي از موارد اونم در مواجهه با آقا هاشم به جاده خاكي ميزدن . در كل به نظر من در فصل دو بيشتر ادا ميديديم تا چيز ديگه . اداي مبارز سياسي اداي حامي آزادي و حقوق زنان اداي ادعاي عشق اداي درستي و راستي . پر شخصيت ولي تقريبا همه بي خاصيت . . من از فصل دوم خوشم نيامد هر چند سازندگان سعي كردن با قسمت آخرش مخاطب را براي فصل سوم ترغيب كنن

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:22:12
    پاسخ
    68 14

    هرچند نظرات مخالف را چاپ نمی کنید یا خیلی دیر چاپ می کنید ولی واقعا فصل دو نسبت ه یک افت کرده بود. بدترین نکته هم این بود که بهش اب بسته بودند.درست مثل صدا وسیما

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:40:35
    پاسخ
    9 11

    سریال جذابیه کلا

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:44:13
    پاسخ
    13 5

    موفق نبود

  • شکیبا
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:45:04
    پاسخ
    7 12

    بسیار عالی جذاب و گیرا و بکر

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:49:52
    پاسخ
    7 4

    کپی رو پدر خوانده 2و3

  • یاسر
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 13:53:32
    پاسخ
    0 14

    خیلی وقته دیگه تلویزون ایران رو نگاه نمی کنم.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 14:06:10
    پاسخ
    31 0

    بازیگران پر قدرتی به فصل دوم اضافه شدند ولی نبود بزرگ اقا کاملا حس میشد خیلی سعی شده بود که با ماجراهای مختلف روند داستان کنترل بشه ولی شاید برای فیلمنامه وقت بیشتری لازم بوده بازی بازیگران خوب بود ولی سریال داره به سمت تکرار میره

  • سعید
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 14:10:39
    پاسخ
    5 2

    فصل دوم نسبت به فصل دوم افت بسیار شدیدی داشت هرچند بازی بازیگران بدون نقص بود .اما فصل دوم به هیچ عنوان متن ومحتوای قوی مانند فصل اول نداشت

  • عمار
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 14:17:35
    پاسخ
    14 0

    فصل اول فوق العاده بود با بازیهای درخشان استاد نصیریان برای ارزیابی فصل دوم فقط یه سوال می پرسم از انتهای فصل اول تا انتهای فصل دوم،چه پیشرفتی در داستان مشاهده شد؟ در انتهای فصل اول قباد میشه بزرگ خاندان، شهرزاد زن فرهاده و شیرین تو بیمارستان، نصرتم پدر قباده. در انتهای فصل دوم چه اتفاق جدیدی افتاده؟چند شخصیت وارد فیلم شدند که اتفاقا مهمترینشون که نقش محوری هم داشت حذف شد. به نظر من فوق العاده بی کیفیت و فاقد جذابیت و کشش.

  • امید اصفهانی
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 14:26:54
    پاسخ
    10 8

    متاسفانه که خبرآنلاین تبدیل به روابط عمومی این سریال شده

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 14:31:34
    پاسخ
    8 1

    خبر آنلاين شما روي نظرات مردم اعمال نظر استصوابي ميكنيد و حذف ميكنيددمن نظرم را اعلام كردم

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 14:36:36
    پاسخ
    13 11

    در یک کلمه: افتضاح

  • معصومه
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 14:40:04
    پاسخ
    10 2

    با سلام به نظر من فصل دوم انگار ی دست گرمی ساخته بودن که خیلی فاصله بین فصل ها احساس نشه و اصلا پیشرفت خاصی نداشت و خیلی جذاب نبود فصل اول خیلی جذاب تر بود

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:00:25
    پاسخ
    8 11

    5 قسمت آخر قشنگ شده بود از قسمت 10 تا 15 به خاطر کشت کشتار و مانورهایی که قباد میداد

  • بهرام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:05:26
    پاسخ
    4 4

    سلام ؛ فصل دومش به نظرم خیلی موفق بود چون سریع تبدیل به پول شد ؟؟؟

  • فرهنگ
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:07:43
    پاسخ
    9 11

    سلام به نظر من فصل دوم سریال هم مثل فصل اول جذابیتهای خودشو داشت فقط شاید میتونست مرگ عمه خانم دیرتر اتفاق بیفته تا بتونه یکم اوضاغ رو بهتر سروسامان بده شوکه شدم.در مجموع سریال خیلی موفقیه.و اصلا قابل قیاس با تلویزیون و حتی سینما نیست.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:28:38
    پاسخ
    10 16

    فصل دوم شده بود مرثیه سرایی برای حصر مصدق تا یک داستان شسته رفته و‌به نظرم کارگردان بیشتر میخواسته مشابه سازی های غلطی رو با شرایط امروز انجام بده.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:38:55
    پاسخ
    23 3

    فصل دو ضعیف بود،حضور علی نصیریان در نقش بزرگ اقا یک وزنه سنگین برای سریال بود تو فصل یک که حتی روی بازی بقیه بازیگرا تاثیر گذاشته بود،مثلا بازی شهاب حسینی تو این فصل بعضی جاها خیلی تصنعی بود،انگار میخواست ادای پدر خواندرو در بیاره ،داستان سریال هم که اب بندی بود به خصوص یک سری از سکانسها،و گریم شخصیت شهرزاد هم خیلی بد بود حالا اون ارایش غلیظ چ معنی و ضرورتی داشت ؟؟؟

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:50:46
    پاسخ
    14 2

    فصل 2 اصلا مطابق رسوم و عادات مردم در سالهای بعد از کودتای 28مرداد نبود تشکیل جلسه سران برای طلاق همسز یکنفر.تیم های حفاظتی هفت تیر بدست و..فیلم های پدر خوانده را تداعی میکرد که اصلا در ایران سابقه ندارد.مضاف بر اینکه هر هنرپیشه را خیلی زود ی بی دلایل کاهی از صحنه خارج کردند.حذف رویا نو نهالی.همسر رضا کیاییان.پیدا کردن سریع قاتل بلقیس با یک مدرک پنس موی سر و...از ان نوع سزارین های سریال هاست که فقط از تهیه کنندگان بر میآید و بس

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:39:59
      5 0

      من دهها قصه از گذشته شنيدم كه يك طرف ماجرا كه قدرتي داشته مانع رسيدن دو نَفَر عاشق به هم شده يا به ديگري ترجيح داده شده ولي أصلا نشنيدم كه مردي دنبال زني كه قبلا زنش بوده و ازش گذشته باشه . اين غير واقعيه . همين حالاش هم اگه باشه نادره

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:56:59
    پاسخ
    7 5

    ضعیف بود. من که دیگه نگاه نخواهم کرد.

  • مهدی
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 16:00:34
    پاسخ
    8 4

    سلام بازی بازیگزها خوب بود اما داستانش مثل فصل اول جالب نبود اما نسبت به سریال های تلویزیون عالی بود

  • آوا
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 16:13:56
    پاسخ
    10 2

    اینم پرسیدن داره معلومه در سطح فصل اول نبود به نظرم کارگردان و نویسنده سریال فکرکردن چون توی سریال هایی مثل بازی تاج و تخت توی همون فصل یک شخصیت های بزرگی مثل ند استارک کشته شدن اونام می تونن با حذف بعضی بازیگرای اصلی به سریالشون یه کمی رنگ و لعاب بدن

  • مسعود
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 16:27:46
    پاسخ
    7 0

    سلام به نظرم فصل دوم یه سریال کامل معمولی بود بدون هرگونه اتفاق خیلی مهم برخلاف فصل اول که همیشه منتظر بودی قسمت جدید بیاد این فصل اون کشش رو نداشت در ضمن بازی خانم علیدوستی و آقای زمانی کاملا معمولی بود تو این فصل اما بازی شهاب حسینی و حتی پریناز ایزدیاد واقعا خوب بود به خصوص شهاب حسینی که حتی اونقدر خوب بود که آدم نقش رو بیشتر از فرهاد می پسندید

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 16:36:26
    پاسخ
    5 13

    شهرزاد قصه ی عشق های مختلفه. من دوستش دارم. این فصل هم عالی بود. یه جاهایی می گفتم این نغمه ثمینی عجب نویسنده ای است. مثلا اونجا که ثریا کتک خورده بود ولی لبخند می زد چون نقشه اش داشت موفق پیش می رفت. رضا کیانیان هم فوق العاده بازی می کرد. به نظرم بهترین بازیگر شهرزاد تا کنون رضا کیانیان بوده. هرچند بقیه هم عالی بازی می کردند.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 16:42:24
    پاسخ
    8 9

    خداروشکر من فصل اولش رو هم ندیدم.

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 16:44:25
    پاسخ
    4 13

    بهتر بود و فصل سوم بايد بهتر باشه از اين

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 16:45:14
    پاسخ
    7 10

    توی شهر کور ها ادم یک چشم پادشاست لطفا با هر کیفیتی ادامه بدهید...

  • نریمان
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 17:22:35
    پاسخ
    21 2

    فصل اول بسیار عالی و خوش ساخت بود ولی فصل دوم بسیار اشفته و بسیط و بسیاری از قسمتها بی ربط به داستان بود، زندگی خصوصی خانواده اقای رضا کیانیان بصورت کامل بی ارتباط به داستان اصلی شهرزاد بود، بیشتر به نظر میامد برای راضی نگه داشتن اقای کیانیان و پر رنگ کردن ایشان در سریال این قبیل حوادت بی ربط به روند داستان برای ایشان تداریک دیده شده، همچنین شخصیت فرهاد و وابستگی بی حد ایشان به دکتر مصدق و رویایی و رومانتیکی بیش از حد ایشان باعث به دل ننشستن ایشان توسط بیننده است انسانی بیش از حد کمال گرا و اتو کشیده و نسبتا لوس در یک خانواده ای که خونهای زیادی گردن پدرش است ؟؟ همچنین کلفتی که تمام اتشها زیر سر اوست، چقدر بیینده باور میکند که یک کلفت بی سواد و بی اصل و نسب اینچنین توانمند باشد؟ کلا ضعیف بود

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:20:12
      34 0

      با همه نظر شما موافقم به جز به دل نشستن شخصيت فرهاد نچسب تَر از فرهاد نداريم فرهاد فقط در فصل يك بويژه در مواجهه با آذر گل دره اي واقعي بود . همون شخصيت لوس فرهاد رو خوب گفتين . البته فصل دو همه شخصيتها تقريبا رو هوا بودن از خود شهرزاد گرفته تا دايه بچه

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 18:53:19
    پاسخ
    23 0

    از وقتی حشمت کشته شد دیگه برام جذابیت خاصی نداره این سریال... بزرگ اقا نباید میمرد... سریال فلج شده... هر چی بازیگر معروف هم بیاد جاشو نمیتونه بگیره... دیگه حداقل اون سه تا نوچه ی بانمک رو نباید میکشتند...

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 18:56:10
    پاسخ
    11 3

    وقتي تنها دليل كاري گول زدن مخاطب و پركردن جيب باشهء، نتيجه بهتر از اين نميشه

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 19:34:11
    پاسخ
    11 1

    فصل دوم بسیار ضعیف و بی محتوا بود ... یه جورایی بیننده رو معطل کرد تو 15 قسمت برای 2 تا اتفاق ساده تو فیلم .... میتونست خیلی بهتر باشه

  • مسعود
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 19:42:10
    پاسخ
    7 0

    اصلا هیجانی این سری نداشت،، همه در حال کشتن هم دیگه بودن، توی پدر خوانده هم که این سریال رو ی جورایی از روی اون تو بعضی از موارد ساخته شده هم اینقدر آدم کشته نمیشد،،، کیفیت بشدت پسرفت کرده بود،، و همچنین نبود بزرگ آقا لطمه اساسی به سریال زد و با بازیگران جایگزین هم مرمت نشد ی جورایی نظر 90 مخاطبان اینه که سریال بشدت پسرفت کرده، نقش بازیگرایی مثل نصرت و اکرم نسبت به خود شهرزاد محوری تر شده بود ، درکمال تعجب

  • کامبیز
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 20:02:51
    پاسخ
    6 1

    یکی از جذابیتهای فصل اول پرداختن به وقایع سیاسی قبل از28مرداد از منظر آرمان خواهی ملت همراه دولت دکتر مصدقدر حاشیه سیاست ونه خود سیاستو انتقال حس یاس و سرخوردگی ملت بعد از کودتا و آشفتگی کشور بود.بیان هنرمندانه خیانت به آرمان گروهی از همین ملت از سوی رهبرانشان در حزب توده که نمادش آذر بود.بازی باور پذیر بزرگ آقا هم که نقطه اوج سریال بود.اما در فصل دوم روایت داستان روال منطقی خود را از دست داد.شخصیت پردازی پدرخوانده گونه شاپور و این همه قساوت در کمال خونسردی و البته نمایش رفتاری عقده ای گونه،هیچ کمکی به پیشرفت سریال نکرد.بزرگ نمایی این شخصیت این سوال را متبادر می کند،شخصیتی با این خصوصیات فصل اول کجا بود؟شخصیت پردازی شهرزاد و بیان خواسته های زن امروز از زبان زن سال33و34هم منطقی نبودو..

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:32:48
      6 0

      از فروغ فرخزاد و پروين اعتصامي مشهورتر و امروزي تَر در ان روزگار داريم كه شهرزاد خانوم قصه ما ميخواد بچه اش رو با كمك فرهاد پس بگيره اونم از يك دم و دستگاه قدرتمند . البته كه اين خوشايند هيچكس نيست ولي واقعيت كه نبايد فدا بشه خانوم نويسنده آقاي كارگردان

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 21:15:37
    پاسخ
    57 1

    اسم فصل دوم را بجای شهرزاد باید به اکرم مارپل تغییر میدادند. سرکاری تمام عیاری بود. حیف وقت

    • بی نام
      چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:21:38
      10 0

      ايول خوب گفتين سريال اكرم .

  • پيام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 22:41:22
    پاسخ
    28 1

    متاسفانه افتضاح افتضاح افتضاح نبود ي بازيگر توانمند كه بتونه خلا بزرگ بزرگ اقا رو پر كنه بعزي ضعيف شهرزاد و فرهاد و موضوعات بي ربط و بدون هدف وارد كردن شخصيتهايي كه بدون ريشه ب سريال اضاف شدن و بزرگترين ضعف همه كاره بودن اكرم در دستگاه ديوان سالار كه بايد گفت بعداز بزرگ اقا همه تصميات رو اون هدايت ميكرد

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 22:53:12
    پاسخ
    3 1

    من که دو قسمت فصل اول رو دیدم ادامه ندادم سکته و پر از حشو

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:01:40
    پاسخ
    10 0

    کلا جالب نیست وتاریخ اینچنین نیست

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:09:58
    پاسخ
    6 2

    بی خودی این سریال را خوب جلوه میدهید

  • بی نام
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:46:22
    پاسخ
    3 2

    لنگه کفش در بیابان غنیمت است

  • مهدی س
    چهارشنبه 19 مهر 1396 - 23:51:20
    پاسخ
    2 10

    هر دو فصل عالی بودند. اینکه بعضی دوستان می گن کشش فصل اول رو نداشت طبیعیه در روند فیلمنامه. ولی بازی ها، دیالوگها، داستان های موازی و همه عالی بودند. از بازی فوق العاده هاسم خان هم نباید بگذریم که واقعا مو به تن آدم سیخ میکنه

  • بی نام
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 00:15:23
    پاسخ
    28 0

    نام شهرزاد یعنی نقش محوریت شهرزاد که در فصل دوم بسیار کم رنگ شده بود

  • شهروند ایرانی
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 02:42:28
    پاسخ
    1 19

    با سلام....میتونست بهتر از این هم باشه...بی صبرانه منتظر فصل سوم هستیم...

  • میلاد.
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 04:32:18
    پاسخ
    27 0

    به نظر سعی شده بود خلا قدرت بزرگ آقا با عمه پر بشه. وقتی دو سه قسمت اول عمه چند نفر رو ترور کرد و قباد رو به ریاست خانواده منصوب کرد، حس شد که شخصیت خیلی قوی ای باید داشته باشه. ولی رفته رفته بیشتر به قههرا کشیده شد. تا جایی که از قباد میترسید.

  • احمد
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 07:00:42
    پاسخ
    0 3

    داستان اصلی این سریال از فیلم کازابلانکا گرفته شده است . در این فیلم یک مثلث عشقی وجود دارد همفری بوگارد ریک که یک کافه دارد و کار خلاف هم در ان انجام می دهد. اینگرید برگمن السا که نامزد سابق ریک است و پل هنرید ویکتور فعال سیاسی و نامزد جدید السا . السا بخاطر تحت تعقیب بودن ویکتور به کافه ی ریک پناه می برند و ریک خاطرات عاشقانه ی گذشته با السا برایش زنده می شود . و سعی می کند تا مجددا السا را بدست بیاورد و ... در سریال شهرزاد نیز مثلث عشقی قباد صاحب کلوپ شیرین و شهرزاد همسر سابق قباد و فرهاد فعال سیاسی و همسر جدید شهرزاد و بقیه ماجرا ... اگر می خواهید آخر این سریال را بدانید کازابلانکا را ببنید پایان دراماتیکی دارد . در تیتراژ و خود سریال به گوشه هایی از این فیلم اشاره شده است .

    • بی نام
      پنجشنبه 20 مهر 1396 - 14:23:09
      1 0

      یه دور دیگه کازابلانکا ببین

  • بی نام
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 07:30:27
    پاسخ
    2 1

    بهر حال از سریالهای ترکی بهتره

  • منصور
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 07:36:54
    پاسخ
    9 1

    ببینید در فیلم پدرخوانده وقتی براندو میمیره ، پسرش که دقیقا همون مشخصات رو داره جاش میشینه. شما به من بگید بعد از مرگ بزرگ آقا کی وارد قصه شد که شبیهش باشه؟ پس نتیجه اینکه فصل دوم شخصیت محوری نداشت وهرکسی برای خودش ساز خودشو میزد. مردم ما بشدت نیاز به قهرمان دارند. در فیلمها در سریالها در فوتبال درهمه چیز. متاسفانه بعد از انقلاب چیزی به اسم قهرمان نداشتیم تاحالا. یک نفر که خیلی باهوش باشه ، خیلی زرنگ باشه خیلی قوی باشه خیلی خیلی خیلی.. کسی که آمال و آرزوهامون در این شخص نهفته باشه. غرب در طی این سالها واسه خودش قهرمان ساخت. از بتمن بگیرید تا اسپایدرمن و مرد آهنی. اما ما قهرمان پوشالی هم که ساختیم خودمون نابودش میکنیم. مثل همین بزرگ آقا. جذابیتها الان توی اینجور چیزهاست

  • احمدرضا
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 08:02:01
    پاسخ
    6 0

    سلام عزیزان. درکشور ما استقبال ازفصل اول شهرزاد موجبات ساخت فصل دوم را فراهم آورد اما به چه بهایی حذف بازیای خوب وگیرا فصل اول فیلنامه بسیارضعف وشتابان خصوصآ بازیهای ملال آور آقای کیانیان وخانمش.بازی بسیارضعیفتر عمه خانم وکشدار شدن هرقسمت فصل دوم باعث افت استقبال کنندگان فصل اول شد متاسفانه درتدارک ساخت فصل سوم هم هستند.خدابه خیرکند

  • محمدرضا
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 08:09:42
    پاسخ
    5 2

    فصل دوم کاملا مزخرف بود، قاعدتا در مقایسه با فصل اول.

  • میلاد
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 08:16:19
    پاسخ
    1 5

    من که به عشق امیر جعفری میدیدم...آقا فوق العاده بودن ایشون

  • وحید فرهندی
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 08:39:31
    پاسخ
    7 1

    آقای فتحی و نویسنده محترم توی فصل دوم آب بستن به سریال این کار یعنی ایرانی بازی درآوردن یعنی تا دیدن مردم دارن خوب دنبال میکنن و این چیزا یهو شل کردن درود به شرف آقای ابوالفضل پورعرب که طبق حرفهای خودشون از سریال کنار کشیدن . رفتن که نبینن . فصل دوم در برابر فصل یک افتضاح بود . بد نبود واقعا افتضاح بود ....... آقای فتحی و نویسنده گرامی تقلید شما رو از همه کسانی که مغازه ای باز میکنن و اوایل سرویس و مواد اولیه خوب برای جذب مشتری در اختیار عامه میزارن و بعد از جمع آوری مشتری یهو کیفیت افت میکنه و به نوعی آب میبندن توی کار رو تبریک میگم

  • بی نام
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 09:09:34
    پاسخ
    7 1

    متاسفانه خوب نبود

  • محمد شکری
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 09:14:49
    پاسخ
    6 1

    متاسفانه سریال ناقص تمام شد و به شعور بیننده توهین شد. از نظر داستان هم نسبت به فصل اول ضعیف تر بود

  • بی نام
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 09:59:48
    پاسخ
    21 1

    حلاوت و شيريني فصل يك را هم از ذهنمان برد

  • بی نام
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 10:08:15
    پاسخ
    1 7

    تلویزیون نگاه نمی کنم اسمش رو فقط شنیدم تا زمانی که سریالهایی مثل بازی تاج و تخت و سرلوک هولمز و بادباتهای سیاه و انواع طنز خارجی هست چرا باید تلویزیون ایران رو نگاه کنم؟

    • بی نام
      پنجشنبه 20 مهر 1396 - 11:11:51
      6 0

      تلویزیون نیست مهندس. سینمای خانگی است

    • بی نام
      جمعه 21 مهر 1396 - 18:55:42
      1 0

      سینمای خانگی یا تلویزیون یا هر چی کلا نگاه نمیکنم فرقی نداره

    • علی
      یکشنبه 23 مهر 1396 - 08:32:19
      0 0

      بنده خدا هنوز نمیدونه شهرزاد رو تلوزیون نشون نمیده

  • محمد
    پنجشنبه 20 مهر 1396 - 17:13:54
    پاسخ
    1 3

    فصل اول قطعا بهتر بود اما در کل نسبت به سریال های دیگه در شبکه خانگی قوی تر بود

  • بی نام
    جمعه 21 مهر 1396 - 00:57:07
    پاسخ
    1 0

    فصل یک مسلما بهتر بود, البته با بازی آقای نصیریان .متاسفانه فصل دو اصولا بدور از واقعیات زمان مورد اشاره در سریال و فاقد هر گونه شباهتی با وقایع یا اوضاع اجتماعی آن دوره و کاملا تحریف شده و بدور از حقیقت بود. مشخص است که اینجا آقای فتحی صرفا فکر منافع مادی سریال بوده و کیفیت برایش اهمیتی نداشته. ضمنا نکات ایراد دار هم در این فصل زیاد بچشم میخورد, بعنوان مثال برایم عجیب بود که یک افسر پلیس کار یک متخصص زنان و زایمان را به آن راحتی انجام دهد حتی شرلوک هولمز هم توانایی چنین تشخیصی را نداشت یا این که چگونه است که اینهمه آدم کشی انجام گرفت و آب هم از آب تکان نخورد؟ من خود متعلق به آن دوران هستم و متولد تهران و بیاد ندارم که شهر تهران این چنین بیدر وپیکر و بیقانون بوده باشد.

  • بی نام
    شنبه 22 مهر 1396 - 05:53:20
    پاسخ
    1 1

    خیر خوب نیست

  • علی
    یکشنبه 23 مهر 1396 - 08:30:34
    پاسخ
    0 0

    عزیزانی که معتقدن فصل دوم افتضاح بوده نشستن تا اخر قسمت 15 فیلم رو دیدن کیفشون رو بردن حالا هم دارن اعتراض میکنن , خوب عزیزم تمام شبکه های سیما دارن مختار نامه رو پخش میکنن برو اونو ببین . این چه کاریه این همه تخریب.

  • علی
    یکشنبه 23 مهر 1396 - 08:35:03
    پاسخ
    0 0

    سریال شهرزاد با پول صدا سیما تولید نشده , به سریال های بی محتوای چند فصلی مثل پایتخت که با پول بیت المال تولید میشه اعتراض کنید . اگه هم از سریال شهرزاد خوشتون نمیاد خوب نبینید.

  • علی
    یکشنبه 23 مهر 1396 - 08:36:12
    پاسخ
    0 0

    متاسفم از خبرآنلاین که حتی یک نظر موافق هم نمایش نمیده

  • subf2m
    یکشنبه 19 آذر 1396 - 21:58:55
    پاسخ
    0 0

    ممنون,سریال ترکی هم بگذارید

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x