در ۱۹مهر، مطالب مختلف درباره سرنوشت برجام و احتمال بروز تنش جدی میان ایران و آمریکا، پربازدیدترین اخبار روز بودند.

در سرویس سیاسی، مهمترین خبر به سخنان روحانی اختصاص داشت. او گفت: خروج از برجام به ضرر آمریکاست. پس از آن، به نمایش درآمدن سلاح مُهلک سپاه در برخورد با تروریست‌ها پربازدید بود. همچنین روایتی از درگیری فیزیکی داود احمدی‌نژاد با مشایی هم پربازدید بود.  

در سرویس اقتصادی، خبر تولید یک خودروی ژاپنی از سال آینده مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. همچنین اولین اظهارات وزیر سابق نیرو پس از ترک ساختمان شیشه‌ای مورد استقبال مردم بود و در نهایت آخرین خبرها از زبان زنگنه درباره برنامه‌ سهمیه‌بندی بنزین پربازدید شد.

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی اعلام شد بازیگری که در تلویزیون به شهرت رسید اجازه حضور در تلویزیون را ندارد. همچنین برای مخاطبان مهم بود بدانند چرا اردلان سرفراز از رضا صادقی شکایت کرد؟ در این سرویس خبری درباره دلسردی بازیگر زن از حضور در جشنواره‌های سینمایی هم بازدید زیادی داشت.

در پربازدیدترین خبر سرویس جامعه اعلام شد مدیر عامل مترو تهران استعفا داده است. همچنین پاسخ دادستانی تهران به یادداشت علی مطهری پربازدید بود و در نهایت، یافتن پاسخ این سوال مهم بود که تا دو دهه پیش در ایران بی‌خانمان نداشتیم، چرا حالا داریم؟

سفیر اسبق ایران در سازمان ملل در نقل قول پربازدید سرویس بین‌الملل گفت:  تنها یک جرقه ایران و آمریکا را درگیر جنگ می‌کند. از آن سوی عالم هم خبر پربازدیدی رسید که در آن کاخ سفید اعلام کرد: ترامپ تصمیم خود را درباره ایران گرفته است. همزمان جان کربی هم در نقل قول پربازدید دیگری گفت: بعید است کنگره بار دیگر تحریم‌ها علیه ایران را اعمال کند.

در سرویس طنز هم رویای جدید احمدی‌نژاد لو رفت!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =