۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۳

پس از خواندن توصیه انتخاباتی جناب آقای حدادعادل رئیس محترم سابق مجلس شورای اسلامی و از سیاسیون سرد و گرم چشیده روزگار چند سوال ذهنمان را مشغول کرد که با خوانندگان مطرح می‌کنیم شاید پاسخ این سوالات مسیر ذهنی انتخاب اصلح را برایمان هموار کند.

این خبر را در تاریخ 12 اردیبهشت ماه از قول جناب آقای حدادعادل در همین سایت خبرآنلاین دیدم، بعد امروز مجددا گشتم و دیدم خبر همچنان باقی‌ است و حذف هم نشده همین باعث شد که تقریبا یقین کنم موضوع جدی و البته واقعی است. ایشان در صفحه توئیتر شخصی خود فرموده اند "توصیه بنده به همه دلسوزان که تلخی تفرقه را احساس کرده‌اند این است که از هرگونه تخریب نامزد‌های جبهه انقلاب خودداری کنند."

بعد این چند تا سوال برایم مطرح شد که خواستم با خوانندگان نیز مطرح کنم شاید در این کوران رقابت‌های انتخاباتی و با توجه به سبقه سیاسی ایشان چیزی دستگیرمان شود!

1-این جمله نشان نمی‌دهند که در بین نامزدها کاندیدای "غیرانقلابی" هم داریم؟!

2-اگر پاسخ سوال اول مثبت باشد، چگونه می‌توانیم به عملکرد شورای محترم نگهبان از بابت احراز صلاحیت چنین کاندیدایی نمره قبولی بدهیم؟! و اگر پاسخ منفی باشد که کل موضوع را باید منتفی دانست.

3-احساس تلخی تفرقه فقط مختص دلسوزان می‌باشد؟ و اغیار غیرانقلابی که احتمالا به نظر ایشان پیروز انتخابات قبلی بوده‌اند و تلخی را به کام دلسوزان نشانده اند همه با نظام مشکل دارند؟!

4- دلسوزان هم سنگر ایشان مگر دارند کاندیداهای انقلابی را تخریب می‌کنند؟!

5- آیا هستند دلسوزانی که تلخی تفرقه را احساس نکرده باشند؟

6-این توصیه با آن واژه "هرگونه تخریب" تداعی‌گر آن نیست که خود دلسوزان از انواع مختلف و متنوع "تخریب" در حال استفاده هستند؟! و یقینا تخریب بدون "اغراق" و "دروغ" هم که معنی ندارد.

7- دلسوزانی که تخریب می‌کنند و تلخی تفرقه را نچشیده‌اند و هنوز در کوران رقابت‌ها هستند، دنبال "قدرت" که خدای ناکرده نیستند؟

سوالات دیگر را مطرح نمی‌کنیم ...

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 661200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
    0 0
    سئوالات خوبی بود اما گمان نکنم پاسخی به آنها داده شود.
  • مینا A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام عالی بود