۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۲

هم صاحبان رسانه و هم نامزدهای انتخاباتی اخلاق را قربانی نکنند هرچند گویا باید قربانی کنند تا ملت هوشیارتر شود.

کاش میشد هر سال انتخابات برگزار کنیم، کاش میشد کلا همش تو ایران انتخابات بود. کاش غیر از رسانه های جناحی و تخریبی، مثلا صدا و سیما هم که ملی و غیر جناحی محسوب میشد هر ماه بین همه ی مسئولین حال و گذشته (البته اونایی که ممنوع القصه نیستند) مناظره برگزار می کرد. کلا کاش اینهمه مردم گرفتار ریز گرد و آتش سوزی و اعتیاد و طلاق و بیکاری و فقر و تصادفات و سهام عدالت و یارانه و ترافیک و آلودگی صوتی و پارازیت و خون و گوشت آلوده و سرطان و بقیه گرفتاریها و معضلات مثل مسکن نبودند و همه تو بیابان های آباد شده در اطراف شهرها در "مساکن مهر" پای گیرنده های تلویزیونی و رادیویی و موبایلی خود نشسته بودند و داشتند اینهمه آمار و ارقام گرفتاریها رو به روز رصد می کردند.

کاش کلا دانشمندان هسته ای که گویا چند سالیست در آب فاضلاب خدمت می کنند لا اقل نمی گفتند کجا هستند و یا لااقل تر بقیه، حساب درس و زحمت اینها را می دانستند و از بروز اطلاعات اینچنینی خودداری می کردند. کاش لا اقل از زیر زمین منزلمان کیک زرد تولید نمی کردیم و لااقل تر تو همان زیر زمین ها چهارشنبه سوزی هم راه نمی انداختیم.

مسئولان حال و گذشته و آینده، به مقدسات قسم، "قدرت" اینهمه که خاطرخواه دارد نمی ارزد به اینکه کیان ملت رو به باد تمسخر بگیرید و دائم زیر رو روی یکدیگر را نشانه بروید. همه ی شما که آمدید تا اینجای کار از گذشته تا امروز مسئول بوده و هستید و هر کدامتان در حوزه ی کاری خود "مبسوط الید" بوده اید. وجدانا این مشکلاتی که الان اعلام می کنید مختص دولت روحانی است!؟

اصلا برجام به قول آقای رسایی هیچ عزتی برای ایرانیان به ارمغان نیاورد، باشد جناب رسایی بهتر نیست قبلش لااقل به مجلسی که خود در آن حضور داشتید و تصمیماتش را اتخاذ می کردید احترام بگذارید؟! مجلس محترم فقط زمانیست که شما در آن عضوید؟! همه از نظام مایه می گذارید ولی آخرش معلوم نیست خودتان با نظام هستید یا نه؟! مگر برجام تصمیم ملی و مجلسی و فرا قوه ای نبود و نهایتا تصمیم نظام نبود؟!

روی سخنم با همه ی آزادگان رسانه و خبر است که نباید از این عرصه برای مقاصد سیاسی و بالا بردن فلانی و کوبیدن دیگری بهره بگیریم. اگر صاحبان رسانه اینهمه خبرها را گذاشته اند برای نابودی یا روی کار آوردن فردی پس باید بپذیرند که به تقدس رسانه که شفاف سازی و تفکیک خبر پاک از ناپاک است خیانت می کنند. آقایان منتقد دولت لطفا منتقد باقی بمانید و از روز "تبلی السرائر" بترسید.

آقایان نامزد بیایید بجای رسوایی یکدیگر هر کدام بگویید آنهمه مشکل پیش گفته را به حد توانتان چقدر حل کرده اید؟ آقای قالبیباف بگوید در امر استخدام در حوزه شهری، نیروی انظامی و مترو چه کردند؟ آقای میرسلیم وهاشمی طبا هم بفرمایند اینهمه مدت که نبودند کجا تشریف داشتند و چه می کردند؟ آقای رئیسی هم بفرمایند در دوران معاونت اولی قوه قضائیه اینهمه اتفاقاتی که یقینا یکشبه رخدادنشان ممکن نبوده را دیده و شنیده اند و مسکوت گذارده اند یا ندیده و نشنیده اند؟! آقای جهانگیری و روحانی هم که تکلیفشان روشن است فعلا قدرت دارند، شاید هم البته نمی توانند همه چیز را باز گویند.

به عزیزان صلاحیت احراز کننده نیز التماس می کنیم قبل از احراز صلاحیت ها یک مسابقه ی هفته از جنس "از کی بپرسم؟" بین همه ی داوطلبین ریاست جمهوری برگزار کند تا مردم بیشتر از اتفاقاتی که رویداده مطلع شوند، تا اینجای کار با این  شش نفر اینهمه جریانات برملا شده، بنظر تعدادها افزایش داشت مسائل دیگری هم بروز می کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    0 0
    ویت کنگ ها...