راضیه تجار، نویسنده می‌گوید که به‌زودی ۹ اثرش از سوی انتشارات سوره مهر تجدید چاپ می‌شود.

به گزارش خبرگزای خبرآنلاین، این نویسنده درباره این کتاب‌ها می‌گوید: «آنها با فرمت جدید و شکل و شمایل تازه روانه بازار نشر خواهند شد ضمن آن که «کوچه اقاقیا» نیز به چاپ هشتم رسیده که آن هم توسط سوره مهر منتشر خواهد شد.»

«نرگس‌ها»، «زن شیشه‌ای»، «سفر به ریشه‌ها»، «شعله»‌و ... از جمله آثاری هستند که از این نویسنده تجدید چاپ خواهند. تجار همچنین از نوشتن رمان تازه‌ای خبر می‌دهد که البته اسمش هنوز قطعی نشده است.

او درباره وضعیت و حال و هوای این روزهای ادبیات نیز می‌گوید: «زمانی بود که بعضی مجلات داستانی یا صفحات ادبی روزنامه‌ها مدام فضای ادبی را رصد می‌کردند، ولی الان همه این‌ها کمرنگ شده است. درست است که گاهی جوان‌ها در سایت‌های اینترنتی درباره کتاب‌ها چیزی می‌نویسند، ولی چندان جدی نیست.»

این نویسنده ادامه می‌دهد: «جای بعضی مجلات ادبی که متاسفانه تعطیل شده، خالی است. مجلاتی که خود ما هم گاهی در انتشارش دخیل بودیم و به کمک آن در فضای ادبی بحث و گفت‌وگو راه می‌انداختیم.»

عدم رونق جلسات نقد دیگر نکته‌ای است که تجار به آن اشاره می‌کند: «ما جلسات نقد نداریم. درست است که برای بعضی کتاب‌ها مراسم رونمایی گرفته می‌شود، ولی بیشتر آنها در حوزه دفاع مقدس هستند که البته خیلی هم خوب است، ولی انگار کتاب‌های ادبیات محض متولی ندارند و درشت‌نمایی نمی‌شوند.»

57۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =