ایرنا نوشت: معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه این شورا باید سیاست ها و مطالبات رهبری را پیگیری کند گفت: وظیفه ما حمایت از دولت و عملکرد مسئولین است چرا که این خواسته رهبری است.

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در جلسه شورای اداری لرستان اظهار کرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تابع سیاست های رهبری و اقتصاد مقاومتی است تا بتواند این سیاست ها را تبیین و اجرا کند.

وی خطاب به مردم و مسئولین گفت: هر جا مشکلی باشد ائمه جمعه در هر زمان و هر مکان آمادگی ورود به آن را دارند و تمام تلاش خود را در حل مشکل به کار خواهند گرفت.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه نمازجمعه دستگاهی است که اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی اجرا می کند اظهار کرد: نماز جمعه، نهادی مردمی است که باید از سوی مردم اداره و حمایت شود.

معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه ائمه جمعه از دریای بیکران حوزه علمیه انتخاب می شوند ، گفت: پس از انتخاب با افراد شرط می شود که اعتبار و بودجه خاصی در اختیار ندارند و امکانات اولیه را مردم برای داشتن امام جمعه باید فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در شورای سیاستگذاری مشکل اعتبار وجود ندارد، بلکه مشکل پیگیری و هماهنگی است افزود: دستگاههای فرهنگی در این مورد رسیدگی کمتری دارند و اهمیت و اولویت قائل نیستند در حالی که بودجه های فرهنگی این دستگاهها باید در این راستا هزینه شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه مقدس است، گفت: در این تریبون باید با ادبیات فاخر صحبت کرد و اگر یک امام جمعه از موضوعی انتقاد کرد نباید او را توبیخ کرد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    1 0
    شما به دولت حمله نکنید...حمایت را نمی خواهیم.