ایسنا نوشت: معاون مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ما از مردم خواست تا اگر افرادی بیمه مرهونات بانکی این شرکت را دارند در اولین فرصت به این موضوع را به بانک اطلاع دهند.

نگین سادات عباسی درباره تعهدات شرکت بیمه ما در حادثه ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: عمده کار بیمه ما در مورد بیمه‌های آتش‌سوزی مربوط به مرهونات بانکی می‌شود، چرا که ما بیمه‌نامه مستقیم از بابت ساختمان پلاسکو نداشتیم تنها یک مورد مرهونات از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ در سیستم داریم که سقف تعهد آن ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: وقتی به امور مالی بانک ملت اعلام خسارت می‌شود این بانک نامه‌ای به ما ارسال می کند و همراه با مستندات اعلام می‌کند که خسارتی رخ داده است و ما نیز خسارت‌های آن را پرداخت می‌کنیم.

معاون مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ما، اظهار کرد: از آنجایی که خسارت‌دیدگان باید به بانک اطلاع دهند و بانک پس از اطلاع باید با ما مکاتبه کند، پرداخت خسارت آنها مقداری زمان می‌برد اما تاکنون به بانک اعلام خسارتی نشده است.

عباسی تاکید کرد: بیمه ما از مردمی که خسارت دیده هستند خواهش می‌کند که این موضوع را در اولین فرصت به بانک اطلاع دهند. ما نیز در اولین فرصت پس از اطلاع خسارت‌های آنان را پرداخت خواهیم کرد.

35223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =