بسیج همواره در عرصه‌هایی که مشکل داشتیم به داد دولت‌ها رسیده است

بعد از دفاع مقدس، بسیج در تمام عرصه‌هایی که مشکل داشته‌ایم به داد دولت‌های مختلف‌ جمهوری اسلامی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود در حسینیه سیدالشهداء(ع) این شرکت با اعلام خبر بالا گفت: منظورمان از بسیج، همه اقشار مردمی است که آرامش و آسایش را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده‌اند.
سردار پاسدار عبدالرحیم ابراهیمیان که در جمع بزرگ بسیجیان ادارات شهرستان شاهرود به میزبانی منطقه شمال‌شرق سخن می‌گفت، تاکید کرد: بسیج با انقلاب متولد شده، رشد کرده و در همه عرصه‌ها خوش درخشیده است تا جاییکه امروزه شاهد الگو برداری دولت‌ها و ملت‌های آزاده کشورهای منطقه از این نیروی انقلابی هستیم.
وی با اشاره بر نقش موثر بسیج در کسب موفقیت نظام درآزمون‌های بزرگی مانند فتنه 88 ، غائله 78 و... خاطر نشان کرد: بسیج با وسعتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، در همه این عرصه‌ها ایستادگی کرده و از کیان انقلاب دفاع نمود.
سردار ابراهیمیان تصریح کرد: بسیج تا جایکه مقام عظمای ولایت صلاح بداند آرام است ولی فقط با یک اشاره معظم‌له آنچنان بر سر استکبار و مزدورانش آوار خواهد شد که همچون موجی خروشان آنها را از صحنه روزگار محو نماید.
فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود با اشاره به رشادت شهدای مدافع حرم بیان کرد: به عنوان یک کارشناس نظامی مطلع عرض می‌کنم، اگر با داعش و عروسک‌های خیمه شب بازی آمریکا در عراق و سوریه نمی‌جنگیدیم، امروز باید در ایران با آنها مقابله روبرو می‌شدیم.
ابراهیمیان ادامه داد: امروز هرآنچه از اقتدار، عزت، عظمت و بزرگی بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسته است، حاصل زحمات و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حریم ولایت است.
فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود با تاکید بر اینکه بسیج در دامان سپاه پرورش یافته است؛ اضافه کرد: امیدواریم که برنامه‌های هفته بسیج بتواند همچنان پل ارتباطی بین نسل جوان جامعه و آرمان‌های مقدس انقلاب باشد

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =