سرمایه گذاران نقش اول ایجاد شغل را ایفا می کنند/تسریع در رفع موانع تولید ضرورت دارد

استاندارالبرز گفت: سرمایه گذاران و تولید کنندگان نقش اول را اشتغالزایی مستقیم ایفا می کنند و باید هر گونه مانعی را با تسریع در تصمیمات از میان برداشت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،" دکترمحمدعلی نجفی" صبح چهارشنبه در جریان تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در مجموعه برند تولید ماکارونی در شهرستان ساوجبلاغ ضمن آنکه در خط تولید واحدهای مختلف این هلدینگ تولیدی حضور پیدا کرد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر ضرورت تسریع در صدور فرایند مجوزهای مورد نیاز از سوی دستگاه های ذیربط تاکید کرد و گفت: کارهای بزرگ با همکاری همه مسئولان شکل می گیرد.
وی افزود: اکنون کار تولید بسیار سخت بوده و با هزینه های جانبی و مشقت های فراوانی برای تولید کننده همراه است بنابراین مسولانی که بنوعی در امر صدور مجوزها نقش دارند باید همکاری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه سرمایه گذار با عزم جدی و بزرگ وارد استان می شود، گفت: در این رابطه مشارکت بانک ها در جهت تسهیل در روند پیشبرد امور سرمایه گذاران و بخش خصوصی ضرورت دارد البته سیستم بانکی فعال است و رسیدگی به پرونده ها نیز سیر قانونی خود را طی می کند اما باید تلاش بیشتری در این بخش صورت گیرد.
استاندار البرز با تاکید حمایت تولید کننده بیان کرد: سرمایه گذار و تولید کنندگان نقش اول را اشتغالزایی مستقیم ایفا می کنند و ما نیز راهی جز حمایت نداریم.
وی افزود: همه مسولان با رویکرد مثبت در صدد حل مشکلات و دغدغه ها برآیند.
دکتر نجفی بیان کرد: سرمایه گذاران از نقاط دور و نزدیک سرمایه های خود را به عشق تولید به کشور می آورند بنابراین باید این تلاش ها را ببینیم و در جهت حمایت حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه ایجاد هر شغل در یک مجموعه حتی انگشت شمار مایه خوشحالی است گفت: شرایط استان نیز رو به بهبود است و همه باید تلاش کنیم تا دغدغه ها برطرف شود.
مجموعه هلدینگ زر ماکارون بزرگترین پالایشگاه غلات کشور بوده و در حال حاضر به خط راه آهن سراسری متصل شده است.با توجه به حجم ذخیره سازی غلات می تواند بندر خشک در منطقه باشد. تا کنون یک هزار میلیارد تومان در پروژه های متعدد این هلدینگ سرمایه گذاری شده است.
این مرکز تنها مجوعه تولید فروکتوز (قند مایع) خوراکی در کشور محسوب می شود.
کاهش هزینه های عوارض شهرداری، ایجاد دسترسی جهت تردد راه، شرکت گاز،حمل و نقل، تامین منابع آب، حسابرسی سالانه دفاتر از سوی سازمان تامین اجتماعی و.. از جمله موانع طرح شده از سوی مدیران صنایع این مجموعه تولیدی بود.
صدور دستورات لازم جهت تسهیل در روند تولید شرکت زر ماکارون
دکتر نجفی استاندار البرز نیز در این نشست تکالیف دستگاه ها را مشخص کرد و دستورهای لازم را برای تسریع در پیگیری ها صادر کرد.
292 میلیارد ریال طرح مصوب بخش کشاورزی نیز جهت معرفی به بانک های عامل بعنوان مصوبه مورد تایید قرار گرفت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =