وزنه‌بردار تیم ملی: آماده مسابقات جهانی آمریکا هستم

وزنه بردار ارومیه‌ای تیم ملی گفت: با رکوردهایی که در تمرین ثبت کرده‌ام، به روحیه ای مناسب و آمادگی کامل به مسابقات جهانی آمریکا می روم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علی میری در گفتگویی در مورد آخرین وضعیت آمادگی اش برای اعزام به مسابقات جهانی آمریکا گفت:  هم‌اکنون وضعیت تیم مناسب و با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام خواهیم شد.

وی افزود: در تمرینان به رکورد ۳۷۰ کیلوگرم رسیده ام و با دعای مردم و توکل بر خداوند با نتیجه ای مطلوب مسابقات را به پایان خواهیم رساند.

وزنه‌بردار تیم ملی تصریح کرد: تیم اصلی کشورمان مشخص‌شده و رقبای من هم نیز مشخص‌شده‌اند که در تعداد شش یا هفت نفر هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کیانوش رستمی و وزنه‌برداران کشورهای کلمبیا، عراق، ازبکستان اشاره کرد.

میری همچنین گفت: اگر مجموع ۳۷۰ کیلوگرم که در تمرینات را به ثبت رسانده‌ام در مسابقات نیز بتوانم بالای سر ببرم با مدال خوش‌رنگی به میهن اسلامی بازخواهم گشت و در مربیان نیز از من راضی هستند و در رکوردگیری اخیر نیز به خوبی عمل کرده‌ام.

میری با اشاره به حمایت رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی از وی یادآور شد: آقای مرادزاده هرروز به‌صورت جدی تمریناتم را پیگیری می‌کند و امیدوارم بتوانم در مسابقات زحمات وی و سایر مربیان تیم ملی را به ثمر بنشانم.

وی تصریح کرد: صبح روز سه شنبه هفته جاری به کشور آمریکا اعزام می‌شویم و تاریخ دوازدهم آذرماه حوالی ساعت یک و ۳۰ بامداد روی تخته می‌روم و از تمامی هم‌میهنان درخواست دارم تا مرا از دعاهای خود برای کسب مدال بی‌نصیب نگذارند.

وزنه‌بردار ‌تیم ملی با اشاره به حمایت بی‌دریغ مسئولان از اردونشینان گفت: از کادر فنی تیم ملی و ریاست فدراسیون به سبب حمایت‌های بی‌دریغشان تشکر می‌کنم و در این میان از زحمات وافر خانواده‌ام به‌ویژه پدر و مادرم نهایت قدردانی را دارم.

وی تأکید کرد: هیچ نتیجه‌ای را پیش از برگزاری مسابقات نمی‌توان پیش‌گویی کرد و تمامی نتایج روی تخته چهار در چهار وزنه‌برداری معلوم می‌شود و نتایج را می‌توان پس از مسابقات اعلام کرد و هر فردی تمرینات خود را به خوبی پشت سر بگذارد نتیجه خوبی را به‌دست می‌آورد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =