استاندار مرکزی خسارات و بازداشتی های تجمع اراک را شرح داد

ایسنا نوشت:استاندار مرکزی گفت: ماموران حافظ نظم با هر گونه تجمع فاقد مجوز برخورد قهری و قانونی خواهند کرد.

سیدعلی آقازاده شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی با بیان اینکه حوادث شنبه شب باعث شد در شورای تامین استان تمهیداتی اندیشیده شود، افزود: کسانی که قصد بیان اعتراض یا تجمع در مکان خاصی را دارند در صورت دریافت مجوز می توانند در این خصوص اقدام کنند.

وی از خانواده‌ها خواست که اجازه ندهند احساسات پاک فرزندانشان دستخوش سوءاستفاده عده‌ای شود و افزود: در ناآرامی‌های شنبه شب بیش از 100 نفر دستگیر شدند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه برخی از دستگیرشدگان دارای سوابق شرارت و سوابق جرائم اجتماعی زیادی هستند، افزود: در نا آرامی های شنبه شب 12 مامور نیروی انتظامی مضروب و مجروح شده اند که مجروحیت دو نفر از آنها بوسیله چاقو بوده است و در حال حاضر یکی از آنها در ICU بستری است.

آقازاده با اشاره به آسیب‌های وارد شده به برخی شعب بانک گفت: در این ناآرامی‌ها شیشه‌های بیت امام جمعه شکسته است و سر در فرمانداری اراک مورد تعرض اغتشاشگران قرار گرفته اما اجازه ورود به فرمانداری پیدا نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: این تحرکات جز از سوی ضد انقلاب و اراذل و اوباش بعید است. بخشی از این افراد شناسایی و دستگیر شده‌اند و بخشی در حال شناسایی هستند تا دستگیر شوند.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =