9 دی نمایش قدرت نظام در برابر فتنه‌ها بود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: حماسه مردمی یوم‌الله نهم دی‌ماه نمایش قدرت نظام اسلامی در مقابله با فتنه‌ها و حوادث بود.

به گزارش  خبرگزاری خبر آنلاین به نقل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، سرهنگ انصاری، در دومين جلسه ستاد نهم دي‌ماه که امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرکرد با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار شد با قدردانی از حماسه پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌ی مقاومت بر جنایتکاران خبیث عامل دست استکبار جهانی گفت: فتنه 88 حرکتی از سوی معاندین و دنیای غرب علیه انقلاب‌اسلامی بود
وی افزود: دشمن در حال حاضر با فراهم‌سازی اتاق‌های فکر و تلاش بسیار در فضای مجازی سعی در تضعیف و براندازی نظام دارد و وظیفه‌ی جوانان مؤمن و انقلابی‌ است که مراقب توطئه‌های دشمن باشند و ناخودآگاه نقش منتقل‌کننده اهداف دشمن به دیگران را فراهم نکنند.
موسی انصاری با ابراز خرسندی از اینکه هرساله به مناسبت حماسه 9 دی برنامه‌های ارزشی و فاخری در استان اجرا می‌شود گفت: در برگزاری نشست‌های تبیینی باید روی محتوای غنی و جذاب برای جوانان تمرکز کرد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد تثبیت قدرت نظام در مقابله با حوادث و افزایش و تثبیت حس اتحاد و همبستگی مردم را از دستاوردهای حماسه نهم دی‌ماه برشمرد و گفت: علت اینکه مقام عظمای ولایت همواره از فتنه نام می‌برد و نسبت به آن هشدار می‌دهد این است که تا زمانی‌که انقلاب‌اسلامی در مسیر عزت خود پیش می‌رود توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان تمام‌نشدنی است.
وی از آمادگی این سپاه برای برگزاری برنامه‌های بصیرتی در طول هفته برای عموم مردم خبر داد و تصریح کرد: مردم عزیز ما همواره درصحنه‌های حق علیه باطل حضور پرشور و گسترده‌ای داشته‌اند و امیدواریم با همان روحیه مقابل دشمنان نیز بایستند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =