مراسم روز درخت‌کاری در باغستان کرج برگزار می‌شود

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از برگزاری مراسم روز درختکاری در 15 اسفندماه در باغستان کرج خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری محمد رضا زین العابدینی با اعلام این مطلب اظهار داشت : این مراسم از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با حضور سمن ها، مدیران، مسئولین و دوست داران طبیعت و فضای سبز با رویکرد "ترویج فرهنگ حفظ فضای سبز" و شعار" قامت سبز کرج نزدیک است " برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برنامه های هفته درختکاری ترویج فرهنگ غرس نهال، نگهداری از درختان به عنوان میراث آیندگان، افزایش علاقمندی مردم به طبیعت و محیط زیست و .. می باشد.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج 15 اسفند را مهم ترین روز تقویم کاری سازمان دانست و از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در این روز خبر داد و گفت: به پاس این روز ارزشمند و هفته منابع طبیعی که فرصتی است مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و فضای سبز طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد که در بزرگ ترین پروژه محیط زیستی استان البرز گرد هم آمده و با اجرای برنامه های ویژه این روز بزرگ را گرامی بداریم.

لازم به ذکر است، مراسم روز درختکاری در پانزدهم اسفند 95 ساعت 10:30 صبح روز یکشنبه در محل دهکده تفریحی باغستان کرج (ورودی شماره2)، واقع در ابتدای جاده آتشگاه برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =