جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان چرداول در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراد یگانه ؛فرماندار چرداول با بیان این مطلب که سرمایه گزاری در جهت ارتقا پایه های علم و دانش می تواند بزرگترین برند مثبت و نهادینه را که همان افزایش مهارت و ارتقا دانش عمومی بوده به ارمغان بیاورد و این نیازمند توجه ویژه همه ارگان ها نسبت به این موضوع است.

این مسول اظهار داشت:برنامه های هفته کتاب از ۲۰آبان ماه شروع خواهد شد که نیازمند همراهی و هم دلی کلیه مسولیین اداره ات علی الخصوص دستگاه های فرهنگی می باشد.

جلیلیان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز در این جلسه گف: ترویج فرهنگ کتابخوانی و برگزاری جلسات با این محور می تواند بزرگترین گام اصیل را برای بالا بردن سطح اگاهی بخشی مطالعه کتاب از سوی جوانان و نونهالان بیافریند.

جلیلیان به پیشرفت ۱۰۰%کتابخانه های عمومی در استان اشاره کرد و گفت: این کتابخانه ها در استان از ۲۸کتابخانه به 56 کتابخانه در طول یک سال و نیم ارتقا یافته و این در حالی است که ۳۰۰۰جلد کتاب با عناوین مختلف در طول ۶ماه گذشته در انبار کتاب خانه استان موجود می باشد.

عبادالهی رییس کتابخانه عمومی شهرستان چرداول نیز بیان کرد:هدف اصلی از برگزاری جلسه انجمن کتابخانه ارتقا سطح کیفیت بخشی کتاب در بین آحاد مردم بعنوان بزرگترین منبع فکری و ارزشمندترین بها علمی است

این مسول در پایان خواستار توجه ویژه مسولیین و دوایر دولتی در زمینه گسترش فرهنگ صحیح کتاب خوانی در بین آحاد مردم را شدند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =