پرداخت 450 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد اردبیلی

تسنیم نوشت: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ستاد برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در اردبیل تشکیل یافته که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته این جشن ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

حسین دشتی اظهار داشت: در حال حاضر ستاد برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در اردبیل تشکیل یافته و در این زمینه نخستین جلسه با حضور متولیان برگزار شد تا بتوانیم این جشن را به صورت باشکوه و با حضور موسسات خیریه، خیران و اقشار مختلف مردم برگزار کنیم.

وی با اشاره به این که جشن احسان و نیکوکاری 16 تا 18 اسفند ماه در استان اردبیل برگزار می‌شود بیان کرد: این جشن برای تامین نیازهای خانواده‌های زیرپوشش برگزار می‌شود تا نیازهای خانواده‌های زیرپوشش را در شب عید فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: جشن احسان و نیکوکاری 16 اسفند ماه در مدارس استان برگزار می‌شود و 17 اسفند ماه در پایگاه‌های کمیته امداد و 18 اسفند ماه نیز در مصلی اردبیل برگزار می‌شود که هماهنگی‌‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

دشتی بیان کرد: درصدد هستیم جشن احسان و نیکوکاری امسال به صورت باشکوه برگزار شود و از ظرفیت موسسات خیریه استفاده کرده و مشکلات خانواده‌های زیرپوشش را برطرف کنیم.

وی از آمادگی کمیته امداد استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و اظهار کرد: مردم استان و خیران همیشه در کمک به نیازمندان پیشگام بوده و این بار نیز در جشن احسان و نیکوکاری این موضوع را به اثبات می‌رسانند.

دشتی تصریح کرد: در حال حاضر 26 هزار و 383 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان است که این امر 46 هزار و 715 نفر را شامل می‌شود و خدمات‌رسانی به خانواده‌های زیرپوشش توسط کمیته امداد استان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: 45 میلیارد تومان مستمری به خانواده‌های زیرپوشش از اوایل امسال پرداخت شده که مهم‌ترین اولویت ما تامین نیازهای خانواد‌های زیرپوشش کمیته امداد استان، کمک به تامین مسکن و اشتغال‌زایی برای آن‌ها است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =