لیگ برتر والیبال،یک سال پر از حاشیه را پشت سر می گذارد.

مهری رنجبر: عادل بناکار خوشحال است که تیمش از تهران با دست پر به تبریز برگشت. والیبال شهرداری تبریز با دو امتیاز سوغات تهران حالا با 11 امتیاز تیم دوم گروه یک لیگ برتر است. پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان که اعتراض زیادی هم به داوری داشت ، بعداز بازی  معتقد بود یکی از مسئولان تیم شهرداری تبریز دست داور را بوسیده است . با این حال سرمربی شهرداری چی ها دلیل برد تیمش را بی توجهی  به حاشیه می داند:« دلیل اصلی برد تیمم وارد نشدن آنها به ماسئل حاشیه ای بود. در حالی که پیکانی ها در حال اعتراض بودند. حالا همه ما عادت کرده ایم وقتی می بازیم ، به داوری ربط می دهیم. من مشکلی در داوری ندیدم.باید قبول کنیم که یک روز روز ما نیست و می بازیم.ظاهرا همان روز هم آقای اکبری گفته تاجری می خواسته دست داور را ببوسد. در حالی که این طور نیست به هر حال تاجری آمد پایین و با حاج کاظمی که  رفیق است وپیشکسوت والیبال دست داده. چه لزومی دارد که تاجری دست حاج کاظمی را ببوسد؟ما فیلم را داریم و می توانیم به فدراسیون هم بدهیم.»

شهرداری تبریز سال قبل هم پیکان را درتهران برده بود، اما برای آنها این برد مزه دیگری داشت. بناکار هم تایید می کند:«تیمم فصل قبل هم پیکان را در تهران شکست داده بود اما ترکیب قبلی پیکان با ترکیب حالا خیلی فرق دارد. اصلا قابل مقایسه نیست.در اصل برد پیکان خیلی مهم نیست اما با ترکیب ملی پوشان شرایط خیلی فرق می کند و حالا می گویم بچه هایم کار بزرگی انجام دادند.» اما  او می داند شاگردانش هنوز کار سختی دارند که  بعداز برد تیم پیکان می گوید:«در ست اول دوتیم همدیگر را محک زدند. بازیکنان من هم کمی از پیکان وملی پوشانش ترس داشتند. تیمی که تا به حال باخت نداده بود.»
سرمربی تبریز شکست پیکان را اتفاقی نمی داند:«این شکست پیکان اتفاقی نبود. بچه های من تا آخرین لحظه جنگیدند. شاگردانم با همدلی می خواستند برنده باشند که شدند. آنها می دانستند برای شکست پیکان باید خوب سرویس بزنند.با بازی منطقی  ، دور از احساسات  ، دریافت کننده های پیکان مثل میرزاجان پور را از کار انداختند. »او می خواهد تیمش با همان دومی گروه یک به پلی آف برسد:«هدف ما اول صعود به پلی آف است. می خواهیم جزو هشت تیم اول باشیم.اگر بچه ها خوب کار کنند می توانیم جزو سه تیم اول بالا برویم.از طرفی اگر اول یا دوم هم باشیم کارمان راحت تر است . با این حال کار به این راحتی ها هم نیست چرا که بازی با میزان در مشهد و پیکان در تبریز را داریم. »

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    5 2
    هر وقت میبینن یه ورزشی پیشرفت میکنه می خوان گند بزنن به اون ورزش
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    3 1
    به به، حاشیه سازی فوتبال به والیبال هم کشیده شد. به زودی این ورزش هم به بیماری ثروت و سیاست دچار خواهد شد.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    4 2
    مثل فوتبال تو والیبال هم مربی خوب نداریم