ایلنا نوشت: ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رییسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برخی با منتسب کردن برخی چهره‌های خاص به این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، درصدد حاشیه تراشی برآمده‌اند.

روابط عمومی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رییسی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از استقبال گرم و باشکوه مردم استانهای خراسان جنوبی و یزد اعلام کرد: دکتر رییسی پس از حضور و سخنرانی در جمع مردم بیرجند با خودروی شخصی از مسیر طبس به شهر یزد وارد شدند و در این سفر هیچ فرد یا شخصیت خاصی وی را همراهی نکرده است.

این اطلاعیه با تقبیح شایعه‌سازی‌های سخیف برخی رسانه‌ها و کانال‌های معلوم الحال افزوده است: سفرهای حجت الاسلام رییسی به مناطق مختلف کشور با دعوت اقشار مختلف مردم و علما صورت می‌گیرد و ارتباطی با افراد و جریان‌های سیاسی خاص ندارد.

چهره‌های مختلف سیاسی نیز در این سفرها ممکن است به اختیار خود در مراسمات سخنرانی دکتر رییسی حضور یابند که این امر لزوما به معنای تطابق دیدگاه آنان نیست.

گفتنی است برخی رسانه‌های خاص که از استقبال کم نظیر مردم در نخستین سفر استانی حجت الاسلام رئیسی شوکه شده اند، با انتشار شایعات و منتسب کردن برخی چهره‌های خاص به این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، درصدد حاشیه تراشی برآمده اند."

شایان ذکر است، پس از حضور حجت‌الاسلام رییسی در مسجد بزرگ روضه محمدیه یزد برای سخنرانی انتخاباتی، عکس‌های سعید مرتضوی که در این مراسم حضور داشت در فضای مجازی منتشر شد.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    82 6
    وقتی که در نامه اعتراض آمیز به روحانی درباره پوشش خبرهای او در صدا سیما تأکید می کنه قبل از هر چیز ما مفتخر به لباس روحانیت هستیم حالا چرا دفترش تو این نامه بر دکتر بودن او تأکید کرده؟ تو این مدت از همه اون چیزایی که بهش اعتراض داشتن استفاده کردن از دخترانی با ظاهر خاص با پلاکاردهایی که روش نوشته بود فلانی بیا تا پخش نمازش در صدا و سیما و گزارش کار دادن در برنامه تلویزیونی تا همین عنوان دانشگاهی به جای عنوان حوزوی. بعدم ستاد رئیسی در بست در کنترل وزرای و اطرافیان احمدی نژاد هستش و حتی شعارهای او هم همان شعارهای احمدی نژاده حالا نمی دونم چرا حضور یکی مثه مرتضوی که اونم مثه بقیه مدیران و وزرای احمدی نژاد بی کفایت بود آشفته شون کرده و بیانیه میدن؟ تیم احمدی نزاد همه پشت سر رئیسی هستن
  • محمدي A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    48 2
    ما نمي دونيم قسم حضرت عباس باور كنيم ؟؟؟ يا دم خروس را
    • بی نام A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
      19 0
      اگه بعد از 38 سال هنوز صاحب درایت و شناخت نشدی که چه اتفاقاتی در زندگی خودت و خانواده و ...... خلاصه آیا خوشبختی یا بدبخت در زندگی رفاه و آرامش و .... داری یا نه ؟، پس در شناخت و اشراف به خود هم باید شک کنی
  • بی نام A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    41 1
    با خودروی شخصی آخه مگه غیر از این باید باشه؟
    • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
      24 0
      ظاهرا باید غیر از این باشه
  • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    0 0
    دکتر رییسی