مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر از حمایت صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر از قهرمان پارالمپیک کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال انتشار اخباری درباره مشكلات مالي سجاد نيك پرست نايب قهرمان و صاحب مدال نقره دو دوره پارالمپيك لندن و ريو در رشته پرتاب نيزه در شهرستان گناوه و دستفروشی ايشان، مرتضي شهبازي در آن شهرستان حضور یافته و طبق نشست صميمانه اي از نزدیک با این ورزشکار دیدار کرده و پس از گفت‌وگو و آگاهی از مشکلات ايشان، قول مساعد داده شد با ايجاد اشتغال مناسب و كسب درآمد از اين طريق، بخشي از مشکلات مالي این قهرمان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی حل شود.

شهبازي با اشاره به اينكه عدم حمايت مالي بزرگترين معضل قهرمانان ورزشي هست، گفت: شايسته است كه مسئولان ورزش کشورمان قدر این قهرمانان با ارزش کشورمان را بدانند. اين ورزشكاران مايه افتخار كشور هستند و بایستي به شکلی حمایت شوند که فارغ از مشکلات بتوانند تمرینات خود را با آمادگي روحي و جسمي مناسب انجام دهند و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

ايشان پس از شنيدن مشكلات و بررسي توانايي ها و پتانسيل اين قهرمان كشورمان حمايت هاي مختلف صندوق در زمينه هاي مالي و آموزشي جهت ايجاد اشتغال و كسب درآمد مناسب را ابراز نمودند و قول مساعد دادند با حمايت هاي مالي مستمر در آينده جهت توسعه و پايداري اشتغال با اعطاي تسهيلات كم بهره، برخي از مشكلات مالي ايشان مرتفع گردد.

'سجاد نیک‌پرست' هم ضمن قدردانی از حمایت شهبازي مدير صندوق كارآفريني اميد استان بوشهر گفت: تاكنون هزينه هاي مربوط به برگزاري اردوهاي آمادگي و تمرينات را به سختي و از طريق جوايز كسب شده از مسابقات جهاني ( كه بايستي خرج معيشت خانواده و زندگي شخصي گردد) تامين كرده ام و با توجه به پتانسيل شهرستان و حمايت هاي مستمر جوانان از تاسيس باشگاه ورزشي در شهرستان گناوه و مشكل عدم تامين منابع مالي در گذشته، اكنون با توجه به حمايت هاي صندوق كارآفريني اميد انگيزه لازم جهت تاسيس باشگاه و ايجاد اشتغال را دارم و تنها مشكل تامين مكان مناسب براي باشگاه مي باشد كه با توجه به قول مساعدت و حمايت پاك نژاد فرماندار شهرستان گناوه در اين زمينه به ياري خدا اين مشكل نيز مرتفع خواهد شد.

وي ضمن تشكر و ابراز اميدواري از بهبود شرايط گفت: امروز انرژی بسیار خوبی گرفتم و تمام تلاش خود را خواهم داشت که این محبت با قهرمانی جبران شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =