سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه داستان مهدی طارمی برایش تمام شده است، از جریمه کمال کامیابی‌نیا خبر داد و گفت: این بازیکن تیم ملی را از دست می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد، گفت: در ابتدای صحبت هایم می خواهم به ملت ایران بابت حادثه ای که برای نفتکش ایرانی پیش آمد تسلیت بگویم. زندگی همچنان جاری است.

وی افزود: گسترش نسبت به نیم فصل تغییرات زیادی داشته است. آنها با مربی جدید خودشان نتایج خوبی هم گرفته اند. تیم گسترش خیلی سخت می بازد اما به دنبال بازی خوب و برد شیرین هستیم تا پیروزی مقابل سیاه جامگان در هفته قبل را شیرین تر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباه شرایط تیمش تصریح کرد: متاسفانه کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت و محرومیت نداریم. محسن ربیع خواه هم که محروم است. کامیابی نیا به خاطر بی احتیاطی اش مصدوم شد. خوشبحتانه احمد نوراللهی بازگشته است و او را می توانیم بازی دهیم. ما در هر بازی برای بردن و بردن پیش می رویم. اطمینان دارم هوادارانمان باز هم ما را تشویق می کنند. از آنها می خواهم با تعداد هرچه بیشتر در بازی هایمان شرکت کنند.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سئوال که آیا امید عالیشاه پس از بازگشت از خدمت سربازی به پرسپولیس باز می گردد؟ گفت: درباره عالیشاه اطلاعات دقیق و رسمی ندارم. تا جایی که من می دانم او بازیکن ما است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد با کامیابی نیا به خاطر بی احتیاطی اش برخورد شود؟ اظهار داشت: موافقم که او بی احتیاطی کرده است. بازیکن حرفه ای مسئولیت دارد و مراقب سلامتی اش باشد. بازیکن باید همیشه مراقب خودش باشد. با این حساب کامیابی نیا حداقل یک ماه خارج از تیم خواهد بود. او بیشتر از بقیه به خودش ضربه زد. این بازیکن پاداشش را از دست خواهد داد و تیم ملی را هم از دست می دهد. طبیعی است جریمه در انتظار کامیابی نیا خواهد بود.

برانکو درباره اردوهای هفتگی تیم ملی فوتبال ایران گفت: آقای کی روش برای آمادگی تیم ملی برنامه ریزی کرده است. من الان می گویم و پارسال و دوسال پیش هم گفتم که پرسپولیس در هر شرایطی به تیم ملی کمک می کند. طبیعی است برای هر بازیکنی حضور در اردوی تیم ملی افتخار است. برای هر باشگاهی هم افتخار است که بازیکن زیاد ی در تیم ملی داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر هم گفت: برایم داستان طارمی تمام شده است و نمی دانم چرا مدام این موضوع را مطرح می کنند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =