دکتر محسن اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان در مطلب تازه خود در خبرآنلاین به نتایج و ثمرات راهپیمایی 22 بهمن ضرورت پاسخ عملی به حضور مردم اشاره کرده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری نوشته است: مردم بار دیگر خوش درخشیدند، و هوشمندی و وظیفه شناسی و حضور به موقع و موثر خود را به نمایش نهادند. راهپیمایی بیست و دوم بهمن همیشه نماد وحدت و مایه اقتدار نظام و کشور بوده است، اما این بار، و در سال ۱۳۹۵، با توجه به یاوه گویی ها و تهدیدهای رییس جمهور تازه کار آمریکا، پیام ویژه دیگری هم داشت؛ پیام وفاداری به آرمان ها و فداکاری در راه آنها.

وی درباره پاسخ حضور مردم می افزاید: بی تردید، بهترین پاسخ به اعتماد و حضور مردم، پرداختن همه ما به وظایف اصلی ناشی از مسئولیتی است که برعهده گرفته ایم. امروز متاسفانه همین مردم شریف گرفتار مشکلاتی آزاردهنده هستند؛ مشکلاتی که حق آنان نیست و تا اندازه زیادی قابل اجتناب بوده و هم اکنون نیز قابل حل هستند؛ مشروط بر آنکه متصدیان امور عملاً به وصیت حکیمانه و راهگشای معمار انقلاب گوش فرادهند؛ آنجا که نوشت:« اگر بخواهید اسلام و حکومت الله بر‌قرار باشد و دست استعمار و استثمارگرانِ خارج و داخل از کشورتان قطع شود، این انگیزه الهی را که خداوند تعالی در قرآن کریم بر آن سفارش فرموده است از دست ندهید؛ و در مقابل این انگیزه که رمز پیروزی و بقای آن است، فراموشی هدف و تفرقه و اختلاف است.»

متن کامل این یادداشت را اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    0 0
    اختلاس بیشتر
  • وسترن یونیون A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
    0 0
    خیلی مطلب خوبی بود. ممنون ولی تاثییرات کلی رو نفرمودبد.