دست‌گیری سالار عقیلی توسط فریدون شهبازیان/ پس از علیرضا افتخاری نوبت به خواننده قطعه «ایران» رسید

ایلنا نوشت: یکی از اشتباهات رهبر ثابت ارکستر ملی ایران گرفتن دست خواننده در طول اجراست. پیش از این علیرضا افتخاری و این بار سالار عقیلی توسط رهبر ارکستر دست‌گیر شده‌اند.

کنسرت ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی در حالی شامگاه گذشته پنجشنبه 21 دی در تالار وحدت برگزار شد که فریدون شهبازیان که سال‌ها سابقه رهبری و آهنگسازی دارد و همچنین مدتی است به عنوان رهبر ارکستر ملی مشغول فعالیت است، برخلاف قوانین رهبری قطعاتی را با دستمال کاغذی در دست روی سن اجرا کرد و باز هم برخلاف قوانین گاهی چوب رهبری را در دست دیگرش می‌گرفت.

از بخش‌های تکنیکی که در اجرای دیشب رعایت نشد می‌توان به رعایت نکردن دینامیک صدا در اکثر قطعات، بی‌احترامی به ارکستر با زدن چوب روی پوپیتر، از ریتم افتادن خیلی از قطعات، کوک نبودن ارکستر، دیاگرام‌های اشتباه فریدون شهبازیان و... اشاره کرد.

همچنین با نگاه اجمالی به ارکستر کاملا مشخص بود که اعضای ارکستر بیشتر با کنسرت مایستر همراه هستند تا رهبر. این اشتباهات برای اولین بار نبوده و پیش از این بارها رخ داده است و رهبر ثابت ارکستر ملی با حرکاتی عجیب حین اجرا موجب تعجب تماشاگران شده است.

یکی دیگر از اشتباهات گرفتن دست خواننده در طول اجراست که بارها توسط این رهبر انجام گرفته است، پیش از این علیرضا افتخاری و این بار سالار عقیلی توسط رهبر ارکستر دستگیر شده است!

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی‌ نام US ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
    8 1
    قطعا استاد شهبازیان بیش از شما به کارشان واردند.