رضا مقصودی، اسماعیل عباسی و محمد ستاری داوران جشنواره عکس سلفی لبخند، بهترین عکسهای ارسالی از سوی مخاطبان را انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین جشنواره عکس سلفی لبخند به همت برنامه «خسته نباشید» شبکه مستند کار خود را همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در اوایل دی ماه آغاز کرد.
مهلت شرکت در این مسابقه با گذشت یک ماه و با دریافت بیش از 2500 عکس، به پایان رسید و سپس 500 اثر در مرحله مسابقه شرکت داده شد. سپس آثار رسیده به جشنواره در مرحله داوری قرار گرفتند و داوران پنج اثر را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.
نتایج انتخاب رضا مقصودی رییس کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران، اسماعیل عباسی مترجم و نویسنده، مدرس دانشگاه و عضو هیأت مؤسس انجمن ملی عکاسی ایران و محمد ستاری استاد هنر و رشته عکاسی دانشگاه تهران پنجشنبه 22 بهمن ساعت 22 در قالب یک ویژه برنامه اعلام می شود.
در این برنامه ضمن پخش گزارشی از روند برگزاری جشنواره و جلسات داوری، لحظات تماس با شرکت کنندگان برگزیده و واکنش آنها نیز روی آنتن می رود.
معرفی برگزیدگان جشنواره عکس سلفی لبخند پنجشنبه 22 بهمن ساعت 22، جمعه 23 بهمن ساعت 11 و شنبه 24 بهمن 15:30 روی آنتن می رود.

۵۸۵۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =