احمد بیگدلی این روزها منتظر چاپ نخستین رمان عاشقانه خود است. رمانی که توسط نشر چشمه به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ذبیح» عنوان نخستین رمان عاشقانه این نویسنده است که به زودی توسط نشر چشمه روانه بازار کتاب می شود.

بیگدلی درباره جدیدترین رمان خود می‌گوید: « این کتاب شش داستان به هم پیوسته بود که شخصیت‌ اصلی‌اش پسری به نام ذبیح است. در آن شش داستان او را در جنگ، یا وقتی که عاشق بوده یا در زمان دانشجویی می بینیم. در آن داستان ها سرانجام ذبیح جلوی دانشگاه به وسیله گلوله‌ای که از رولور روسی شلیک شده کشته می‌شود.»

او ادامه می‌دهد: «دوست داشتم این داستان‌ها را با هم ادغام کند. ضمن این که در یکی از این داستان ها شخصیت ذبیح، درباره یک داستان عاشقانه که در روستای پدری من اتفاق بود،تحقیقاتی می کند که من بر اساس همان داستان، قصه این رمان را نوشتم.»

بیگدلی همچنین می‌گوید که کتاب «اندکی سایه» را از نشر جخسته گرفته و آن را برای چاپ به نشر چشمه سپرده است. کتابی که بیگدلی به خاطر آن بیستمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را از آن خود کرد.

 علاوه بر این قرار است از او یک داستان برای کودکان گروه سنی الف چاپ شود: «سیب و پروانه» داستانی است که برای بچه‌های کلاس دوم و سوم دبستان آن را نوشته‌ام و آن را ناشر نجف‌آبادی «مهر زهرا» منتشر می‌کند.»

این نخستین تجربه برای نویسنده‌ای است که می‌گوید حرف زدن با نوجوانان را بلد نیست اما دست به کار نوشتن چند کتاب برای بچه‌ها و لااقل نوه‌هایش شده است.

احمد بیگدلی، نویسنده نجف‌آبادی است و از او تاکنون کتاب‌های بسیاری چون «من ویران شده‌ام»، «شبی بیرون از خانه»‌و ... منتشر شده است. 

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =